Hoi ik zit in mijn 2e icsi traject en zit al een paar dagen te testen ivm licht positieve testen. Ik heb al meer dan 20 terugplaatsingen gehad en ben inmiddels 2 vroege miskramen verder. Ik gebruik ook alle medicatie horende bij een icsi behandeling. Nu zit ik vandaag 2 weken na mijn terugplaatsing en heb ik al 2x getest. Afgelopen woensdag en vandaag. Bij de kruidvat 2x5 test van woensdag kwam er na 10 minuten een heeeel licht streepje die wel roze was. Vandaag zag ik na 10 minuten niks dus ik dacht van.. Nou dat zal wel niks zijn deze keer. Maar na een half uur stond er in 1x een 2e streep die best duidelijk is. Bij icsi mag je met de medicatie stoppen zodra je een negatieve test hebt. Moet ik deze testen nu beschouwen als negatief? Omdat de strepen zo laat pas kwamen. De eerste test is van woensdag en de 2e van vandaag. Ze zijn beide dus wel opgedroogd. Binnen de afleestijd (5min) waren ze beide wit.
Ik zie dit wel als positief zeker omdat ze zijn opgelopen.. Voor de zekerheid morgen nog een testje doen.. Voorzichtig gefeliciteerd <3
Ziet er goed uit!!!! zo zagen ze er van mij ook uit Morgen weer op nieuw testen en evt met de clear blue wekenindicator
Ik las hier ergens dat de k2v5 voortaan wat langer de tijd nodig hebben om te reageren.. ik zie duidelijk een streepje maar weet niet hoe het zit ivm je medicatie.
Ik las hier dat de kruidvat tegenwoordig wel 45 min nodig heeft om te kleuren. Ik vind deze echt wel positief eruit zien. En zou nog niet stoppen met medicatie. Wat gebruik je nog? Utrogestan?
Ik zou zeker niet stoppen met medicatie! Hij is toch duidelijk opgelopen. En vind ze beide ook te donker voor een indroogstreep. Voorzichtig gefeliciteerd!
Mooi verwoord Ik zou bij het ziekenhuis eens vragen of je even bloed moet laten prikken. Zij kunnen je beter adviseren dan wij hier.
Ik ga je eerlijk antwoord geven. Denk dat je daa het meeste aan hebt. ik denk da je zwanger bent maar dat het 2 kanten op kan. Het is heel pril en de testen gaan per 2 dagen donkerder worden EN sneller kleuren. Ook de snelheid van kleuren zegt iets over hoogte hcg. De laatste keer dat ik een miskraam had kleurde de test pas na 10 minuten... Na 30 min redelijk zichtbare streep. De dagen erna getest en elke keer werden ze net zo donker maar steeds rond die tijd of zelfs na 15 min pas. De testen zijn half zo dobker gekleurd als de controle streep maar werden niet sneller aanwezig. Dit betekende dus dat het niet goed zat. (MK na 6 weken) deze keer en mijn vorige goede zwangerschap kleurde hij eerste keer (9 dpo) na 3 minuten.... 5 dagen daarna na 20 seconden al..... dit zegt dus hoop... nog even doortesten en tijd in de gaten houden. ik weet wat wachten is dus hoop het enorm voor je!!! Liefs
Nou hier ben ik het niet helemaal mee eens. De kleur van de test zegt echt niet zoveel over een goeie zwangerschap hoor. Ik Had een knaltest en op clearblue stond 3+ maar het was geen goeie zwagerschap. En eindigde dus in een MK. Ik vind dat ts wel degelijk een mooie test heeft. Bij de 1 loopt de hcg wat sneller op dan bij de ander, maar kleur test maakt niet veel uit..positief is positief. TS ik hoop dat je beebje blijft plakken. Ben heel benieuwd of je naar je volgende testen!
De kleur zeg ik ook niet. De tijd dat deze kleurt wel. Als dit buiten afleestijd blijft, niet sneller komt en niet dobkerder wordt, zit dit waarschijnlijk niet goed. Ik kan alleen mijn kennis en ervaring delen (heb 100 testen gedaan in 3.5 jaar en ben 5x zwanger geweest waaronder 3 miskramen) alleen die ervaring kan ik delen. Zoals gezegd hoop ik dat het anders is, daar zal ze het snelst achter komen als ze door test. Hopen dat de streepjes donkerder worden en sneller zichtbaar dan ver buiten afleestijd.
Ps topic starter ik zeg zeker niet dat je nu niet zwanger kan zijn, ik denk dat er iets gaande is en dat dit snel bewezen wordt met knal testen. Ik kon alleen mijn ervaring delen. Nu duimen dat de test steeds iets duidelijker wordt!
Sorry echt niet mee eens. Ik zag bij mijn testjes lichte strepen binnen de afleestijd. Pas na 45 minuten mooi goed gekleurd en ik ben toch echt woensdag 12 weken van een tweeling... Niet iedereen maakt snel hcg aan. Ts zou verder testen en voor nu ben je echt wel zwanger.
Precies. Volgens mij word mijn tekst niet begrepen... of ik begrijp tekst ts niet... zij krijgt toch mini streepjes ver BUITEM afleestijd? Dat had ik ook en deze kwamen ook na dagen niet BINNEN afleestijd. Dat zeg ik. Niemand zegt dat een klein streepje binnen afleestijd geen zwangerschap is....
Ik denk dat het inderdaad niet goed zat bij mij. Misschien dat het heeeel vroeg al fout was gegaan. Heb nu al een beetje bloedverlies en de ongi rugpijn begint al. Hier helaas dus een minder goede afloop. Op naar de volgende ronde. wel bedankt voor jullie reacties!