Ik zit niet aan de anticonceptie.. We gebruiken normaliter altijd een condoom. 4,5 week geleden op vrijdag zonder condoom seks gehad maar partner is niet in mij klaargekomen. Vervolgens kreeg ik de dinsdagochtend erop mijn menstruatie (dacht ik) maar het duurde korter dan normaal. Verder niet bij stil gestaan. Nu had ik inmiddels 8 april weer ongesteld moeten zijn maar nog niks te bekennen. Zou die menstruatie een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Dat is te snel toch? Ik heb overigens al testjes besteld. We weten niet of we nog een kindje willen. Mocht het zo zijn dan is het natuurlijk meer dan welkom. Maar stress nu wel lichtelijk
Nee dat kan niet van een innesteling zijn geweest. Daar was het idd veel te vroeg voor. Ik denk toch dat het die dinsdag jouw ongi was. Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Is dat elke maand stipt 28 dagen?? (Dus op dag 29 ongesteld?. Als jij gisteren je ongi verwachtte, maar deze nog niet gekregen hebt, is wellicht je cyclus deze keer een paar dagen langer.
Ah dan is mijn lichtelijke stress dus vrij onnodig gelukkig. Over het algemeen is mijn cyclus inderdaad 28 dagen. Heb vrij weinig uitschieters gehad. Maar het is wel een keer eerder voorgekomen dus wacht het rustig af. Ben momenteel ook overspannen misschien dat dat meespeelt
Kan ook zijn dat je juist door de stress van “WoW straks ben ik zwanger” je menstruatie even uitblijft.
Dat overspannen kan samen met de zwangerschap angsten er idd voor zorgen dat het nu uitblijft. Ik verwacht dat je deze week nog wel ongesteld zult worden
Was er nog niet zo mee bezig totdat ik in mijn papieren agenda keek en dacht: 'sh*t had ik niet al ongesteld moeten zijn'. Haha
Fijn, bedankt voor het meedenken. Dan ga ik nu eerst gewoon rustig afwachten. De testjes komen waarschijnlijk wel al morgen met de post dus mocht ik het niet vertrouwen dan kan ik altijd eentje doen om mijzelf gerust te stellen
Vanochtend toch even een testje gedaan. Behalve een grijs voorgedrukt lijntje is het omo wit Ik kan nu dus gewoon rustig m'n menstruatie afwachten