help.snap t niet meer.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kenzogirl, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenzogirl

kenzogirl Lid

6 okt 2008
    56
    0
    0
    Volgens mijn cyclus die ik berekend heb na aanleiding van 4 menstruatie datums zou ik vandaag mijn meest vruchtbare dag hebben,maar de ovutest geeft maar een heel licht 2de streepje aan.Moet wel zeggen dat mijn ongesteldheid onregelmatig is daarom heb ik het dus ook via internet berekend.
    Heeft iemand dit ook weleens gehad?
    Denk dat het toch verstandig is om vanaaf te klussen of niet?Gister ookal gedaan,vriendlief hoor je niet mopperen,hahaha

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    als het streepje nog licht is dan is het negatief. Het lijntje moet echt even donker of donkerder zijn dan het controle streepje. Kijk anders eens bij mijn testjes, ik had ook elke dag een licht streepje en net ineens donker (manlief is nog niet thuis...aaargh! haha).

Als je gisteren hebt geklust dan zou ik wachten tot morgen, dan kan zijn lichaam ook weer genoeg zaad aanmaken!

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    temp je ook of niet? mss helpt dat je bij het vinden van je ei...

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ik zou even doorgaan met de ovutesten, de streep moet echt donkerder worden hoor... Tuurlijk kun je om de dag blijven klussen om safe te zitten en als je ovu posi aangeeft echt aan de klusserij! succes meis!

Deel Deze Pagina