Heb sinds het einde van de middag een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Hoort dit erbij?? Heb er de vorige zwangerschap geen last van gehad. Het zal toch niet weer mis gaan?? Nu ben ik vandaag wel heel druk geweest, misschien dat het daar aan ligt. Iemand hier nog meer last van?
Ik heb er ook last van, en nog nagvraagd. Dit komt doordat de baarmoeder aan het oprekken is en hoort er dus gewoon bij!! Dus, geen zorgen maken!!
Ik heb hetzelfde...wat steekjes zo nu en dan en inderdaad een zeurderig gevoel ik ga ervan uit dat het mijn lichaam weet wat ie doet
En 's avonds een vreselijke opgezette buik. Lijk wel 12 weken zwanger in plaats van bijna 5. Verder nog af en toe steekjes, maar zal inderdaad wel de baarmoeder zijn die oprekt.
Hoi Meiden, Het zijn de pijntjes die erbij horen hoor, ik heb het ook gehad, er gebeurd zoveel van binnen en ook als je te druk bent geweest dan zal je wat meer last hebben, luister er goed naar en neem dan even je rust. Maar vergeet vooral niet te genieten!! LIefs Belly
Hoi, Ik heb nu, met mijn tweede zwangerschap, ook wat meer last van mijn buik. Sowieso is ie al wat dikker, vooral ook 's avonds, zodat volgens mij iedereen het al kan zien... Ook merk ik nu al, wanneer ik wat te veel gedaan heb, dat ik een beetje een harde buik krijg. Rustig aan dus. Maar ja, het is bij iedereen anders, dus niet te snel zorgen maken. GENIET!!
Ik heb het ook! Meestal begint het bij mij in de avond maar vandaag heb ik het al vanaf vanmorgen. En mijn buik is ook helemaal opgezet. Het voelt net alsof ik ongesteld ben. Maar ik lees er zoveel over en het hoort er inderdaad gewoon bij!