Mening gevraagd over schade vergoeden

Discussie in 'De lounge' gestart door mammievan2, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik was gister bij de vve van mij zoontje.
    Mijn dochter stoten een kop thee om er lag een tas en telefoon op de tafel een moeder haald snel haar spullen van tafel valt de telefoon op de grond.
    Ik vraag is hij niet kapot nee zei ze.
    Komt ze vanmorgen naar me toe er zit een barst in het scherm.
    Moet ik nu de schade vergoeden? Ik heb het gister nog netjes gevraagd. Vind het een raar verhaal maar voel me zo schuldig omdat ik het gister nog gelijk gevraagd heb en nu opeens is het beeldscherm kapot misschien was het al zo

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Nee ik zou t niet vergoeden
    Je hebt gelijk duidelijk gevraagd is die niet kapot en nee heeft ze gezegd.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier zou ik niet moeilijk over doen en de verzekering voor inschakelen, daar zijn die dingen voor. Kan nl. bet zo zijn dat er een kleine barst in een hoek zat die ze niet zag, maar dat hij door ergens neerleggen verder gescheurd is.

4. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    De barst zit onder aan en geen val sporen aan de zijkant heb gekeken maar wel krassen over het scherm

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    dit zou ik ook doen

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Is het kopje op haar telefoon gevallen?

Vind het namelijk raar dat er een barst komt van een vloeistof(of kan dit echt?)

Bij mij zal het vooral liggen aan de manier waarop. Is het gewoon normaal gegaan dan zou ik niet moeilijk doen en de verzekering inschakelen. Doet ze gelijk moeilijk, dan zou ze pech hebben je hebt het immers gisteren gevraagd.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Mijn vorige mobiel is ook van tafel gevallen en had één barst over het scherm, verder geen valschade...maar jij denkt nu dat ze 'm expres bekrast heeft?! Hoe dan ook, ik zeg ook verzekering!

8. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Nee de telefoon viel door dat ze tas weg haalde
    ze heeft er nog 2 x mee gebeld tijdens de vve

9. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Nee zeg niet dat zij het expres bekrast heeft
    Vind het alleen vreemd dat als ik vraag of hij kapot is nee krijg
    En sochtends zit er een barst in ik heb de telefoon niet gezien na het vallen

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Sorry maar dat zou ik dus niet vergoeden.

Je hebt het gisteren netjes gevraagd, ze had toen goed kunnen kijken en dan had je het kunnen vergoeden als het gisteren stuk was en je het gezien had.
    Nu komt ze een dag later aan en in de tussentijd kan hij ook thuis nog eens gevallen zijn en daardoor stuk zijn, kan jij niet weten.
    Dus dat is dan pech voor haar, had ze gisteren beter moeten kijken.
    Denk dat ze het andersom ook niet zou vergoeden als jij er een dag later mee aan zou komen ;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Niet zo moeilijk doen

Misschien heeft ze de barst niet zo snel gezien.

Gewoon verzekering.

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Mijn vriend liet vorige week zijn telefoon vallen en dacht in de eerste instantie ook dat er niks aan de hand was pas later kwam hij er dus achter dat zijn scherm gescheurd was. Het is dus heel goed mogelijk dat ze het pas later gezien heeft. Ik zou dus niet te moeilijk doen en mijn verzekering bellen je bent tenslotte niet voor niks wa verzekerd

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Bij mij zat er een barst over het hele scherm en met een bepaalde lichtinval was dat niet of nauwelijks te zien dus het kan zijn dat ze in eerste instantie echt dacht dat ie niet beschadigd was. Als jij gister ook geen barst had gezien had je je twijfels kunnen hebben maar je hebt 'm niet bekeken en dan nog...je bent hier toch voor verzekerd, zou echt niet moeilijk doen.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je bent hiervoor verzekerd, niet zo moeilijk doen of er een welles nietes spelletje van maken. Gewon even je verzekering bellen en klaar, iedereen blij :).

15. adi

adi Niet meer actief

Je hoeft het toch niet uit eigen zak te verhoeden, daar heb je verzekering voor.

Haar telefoon is op de grond gevallen door jouw schuld, dat zou voor mij genoeg zijn om gewoon mijn wa verzekering in te schakelen.

16. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Zij haalt zelf haar tas van de tafel en laat zelf haar telefoon vallen in in mijn ogen. Ondanks dat zou ik ook de verzekering bellen.

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    De moeder gooide de telefoon toch zelf op de grond? Raar verhaal.

Ik zou denk ik niks doen.;)

18. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    hoezo mijn schuld? ik heb de telefoon niet laten vallen? en snap ook niet als je ergens bent dat je telefoon op de tafel moet liggen maar dat terzijde
    school ging eerst kijken en zij zou haar verzekering bellen
    ik hoor maandag wel hoe en wat.

19. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dit is toch haar eigen schuld, zij haalt met een noodgang haar tas van tafel waardoor de telefoon op de grond valt.
    Jou of je dochter valt hier niks te verwijten.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    tja je kunt de verzekering bellen, maar ze laat zelf de telefoon vallen, dus ik zou niet verbaasd zijn als de verzekering niet wil vergoeden..

Deel Deze Pagina