Douchen jullie op de sportschool, of ga je dan eerst naar huis toe? Ik heb zelf een enorme weerstand tegen douchen op de sportschool. Vooral ook omdat er een bewakingscamera hangt in de kleedkamer en die beelden staan dan beneden op een bewakings-televisie waar al het personeel ze dus kan zien. Niet dat ze er constant naar kijken, maar ik vind het een naar idee. Dus ik ga altijd eerst naar huis (ongeveer 5 minuutjes fietsen) en daar dan onder de douche
Huh? Dan zien ze je gewoon naakt op de beelden? Lekker dan. Ik ga momenteel niet naar een sportschool, maar toen ik dat wel deed douchte ik ook altijd thuis. Voel ik me prettiger bij.
Ik douche niet op de sportschool, maar dat komt meer omdat ik echt 2 minuten na het sporten weer thuis ben. Wat raar dat er een camera hangt in de kleedkamer, ik zou dan denken doe het dan op de gang gericht op de deuren van de kleedkamer.... Ik zou het ook geen prettig idee vinden om te douchen waar ok camera's hangen.
Ik sport verder op de fiets en douche me dan thuis. Brrrr wat een eng idee dat iedereen je kan zien op de beelden.
Ik douche gewoon lekker thuis. Ik sport 's avonds en dan kan ik thuis gewoon lekker in makkelijke outfit hijsen haha. Vind het trouwens wel erg vreemd dat er camera's in de kleedkamer hangen. Mag dit eigenlijk wel?
Camera in kleedkamer gericht op de douches mag niet, is schending van de privacy. Maar nee ik ging ook altijd naar huis...
Denk niet dat de cameras in de douch hangen maar gericht zijn op de kluisjes? Op zich is dat niet heel raar als je weet hoeveel er wel niet gestolen word op dat soort plekken
De kluisjes zijn in een andere ruimte. De camera's zijn inderdaad niet op de douche zelf gericht, maar je kleed je natuurlijk niet pas uit en aan onder de douche, dus ze zien je wel uitkleden en aankleden.... Hier is het: aankomen in mijn sportkleding, jas uit, sporten, jas aan, naar huis, uitpuffen, douchen, zoontje ophalen, nog meer uitpuffen
Ik douchte wel op de sportschool. Maar dat was meer omdat er ook een uitgebreide sauna bij zat, en dan is het wel zo hygiënisch.
Ik douche meestal liever thuis, daar heb je alles bij de hand en kan ik lekker rustig aan doen. Maar ik ging voor ik de kleine kreeg ook nog wel van 7 tot 8 in de ochtend en daarna direct werken, dan is douchen bij de sportschool toch wel weer handig natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat de douches erg netjes en privé zijn, er zit ook een sauna in de sportschool, dus het is wel een luxe bedoeling bij het sanitair...
Ik douchete altijd bij sportschool, daarna in sauna en weer douchen! Overigens hingen hier geen camera's, mag dat wel?!
Mag niet hoor in het gedeelte waar je je omkleed! Zwembaden hebben ook camera´s hangen maar nooit gericht in de kleedhokjes, ik zou een klacht indienen je wilt je toch fatsoenlijk om kunnen kleden zonder dat iedereen je blote kont ziet?
Als ik nog de sauna in stap daarna douche ik vaak op de sportschool. Anders rijd ik naar huis want daar heb ik lekker alles bij de hand
Niks doucht lekkerder dan thuis 😝 maar ik douche meestal in de sportschool. Scheelt weer schoonmaken van onze douche haha! Maar ik zou er ook zeker niet van gecharmeerd zijn als er camera's in de kleedruimtes hingen
Volgens mij mag je helemaal geen camera's hebben in een ruimte waar je je omkleed. Ik douche overigens wel altijd op de sportschool. Ze hebben een hele mooie douche daar haha en vind het wel zo fris.
No way dat ik me zou omkleden (zelfs) in een ruimte waar camera's hangen die voor veel mensen zichtbaar zijn....
nooit gedaan op de sport school en ga dat ook zo houden als ik weer kan beginnen , ik zweet niet overdadig veel plus thuis kan ik relaxen en op zo'n sportschool heb ik het gevoel dat iedereen mij aan kijkt , terwijl ik gek genoeg dat niet heb in de sauna's vind het meestal ook vies dus douch wel thuis vind het geen probleem
Ik ging gewoon douchen bij de sportschool. Bezweet van het sporten en dan eerst nog over straat vind ik zo smerig.. Lekker die zweetgeur om je heen en vette haren,nee dank je. Ik droeg wel slippers
ik douche thuis, dr staat altijd een hele troep vrouwen van middelbare leeftijd met elkaar te beppen onder de douche rond de tijd dat ik klaar ben en ik heb geen zin om daar tussen te staan. en ben toch binnen 5 min thuis (behalve als ik ga zwemmen na het trainen, dan douche ik wel even)