Help! Spataderen! Wie nog meer?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaMiaatje, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Heb vanmorgen alvast 2 steunpanty's bij de Hema gehaald, dan kan ik die in ieder geval vast aan doen. Bedankt voor de tip!

2. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    hoi, ik kan Confidence een handje geven :D.
    Bij mij is de muller-ingreep uitgevoerd in 2008 op mijn rechterbeen, zeer grote spatader verwijderd in stukjes onder lokale verdoving. Heb daarna nog 7 aders moeten laten dichtspuiten.
    Momenteel is het alweer huilen met de pet op...pijn pijn pijn.
    Ik draag geen kousen tot mijn lies, maar speciaal aangemeten steunkouspanty's met open teen. Zo heeft je buik ook steun.
    Wellicht nog een tipje voor de dames die er ook zo last van hebben.
    PS. die rotader die bij mij weggehaald is, is verder gegaan naar boven, jawel dus, een kloppende spatader in mijn schaamlip.
    Ben benieuwd wat dat gaat worden...

3. maartjecyprus

5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    Ja ik weet hier alles van.. ik heb gedurende mijn 2 zwangerschappen altijd last gehad van spataderen.. zit ook bij ons in de familie.. en gingen na de bevalling wel weg.. maar niet helemaal. na mijn laatste bevalling 12 jaar geleden heb ik ze laten wegspuiten met resultaat dat alles zo goed als weg was..en bleef...nu weer zwanger 14 weken.. maar helaas..ze zijn weer terug.. vooral achterkant v/h rechterbeen ziet er al vreselijk uit..erg vroeg vond ik zelf ook... maar dit komt waarschijnlijk ook door mijn opgeblazen darmen die ik al vanaf het begin heb.. dus.. ik ga ook veel zwemmen en idd naspoelen met koud water is heel goed. Helaas zijn steunkousen geen optie hier op het eiland..veel te heet..

Deel Deze Pagina