iemand ervaring met zwanger zijn en een maagverkleining hebben????

Discussion in 'Gezondheid' started by kwebje, May 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebje

kwebje Lid

May 17, 2008
    20
    0
    0
    hallo,

ik ben vandaag 30 weken zwanger..

kom net uit het ziekenhuis,omdat ik niks meer binnen hield.
    ze weten eigenlijk niet waar het vandaan komt ze gooien het erop dat het een combinatie is van zwangerschap en de maagverkleining omdat ik van het begin af aan al doe braken....

iemand anders hier ook ervaring mee??

groetjes...

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    geen ervaring, maar kan je niet gewoon je hele zwangerschap misselijk zijn en overgeven. Er zijn zoveel vrouwen die dag hebben.

3. kwebje

kwebje Lid

May 17, 2008
    20
    0
    0
    tjaaaa kan natuurlijk ook maar was eigenlijk gestopt met overgen......

4. sandra76

sandra76 Lid

Feb 9, 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,ik heb geen maagverkleining ,maar een maagband,bij mijn derde zwangerschap(eerste met maagband)hebben ze rond de 35 weken de band wat losser gezet,omdat ik ook niks meer binnen hieldmaar eigenlijk logisch,de baby drukt tegen die tijd steeds verder de maag weg,en als jij een verkleining hebt kun je er eigenlijk verder weining aan doen,kleine beetjes proberen te eten en te drinken denk ik,succes in ieder geval.

5. pat1971

pat1971 Lid

Jan 15, 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een maagverkleining gehad en ben nu voor de tweede keer zwanger. Bij mijn eerste zwangerschap (nu 6 jaar geleden) heb ik de 42 weken lang geen last van de maagverkleining gehad en ik verwacht er nu ook geen last van te hebben. Niet misselijk en ook niet overgeven. Ik weet niet hoe lang het geleden is misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Mijn eerste zwangerschap was bijna 4 jaar na de maagverkleining en nu ruim 10 jaar geleden.

6. kwebje

kwebje Lid

May 17, 2008
    20
    0
    0
    ja bij mij is het 5jaar geleden...

7. jenifer

jenifer Actief lid

Oct 9, 2007
    297
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik heb vorig jaar januari een gastric-bypass gehad. En nu ben ik 24weken zwanger. Maar sinds een paar dagen ben ik misselijk en moet ik overgeven. Terwijl ik dit niet eerder in de zwangerschap heb gehad. Ik probeer toch wat te eten maar ik zal het volgende week eens even aankaarten bij mijn gyn. Ik voel me er niet prettig bij, na 3 happen warm eten moet ik al spugen. Brood gaat ook niet. Zacht fruit is het enige wat nog een beetje wil lukken. En soep gaat ook goed. Maar ik ben bang dat ik verder in de zwangerschap misschien helemaal niks meer binnen houd.

8. kwebje

kwebje Lid

May 17, 2008
    20
    0
    0
    hoi jenifer,

is dat ook een maagverkleining met nietjes of is dit iets anders??
    ik heb met nietjes en heb ook idd het grootste probleem met warm eten als dat dan ook mis gaat houd ik idd ook dus niks meer binnen en dan paar dagen aan een stuk op het laatste houd ik no geen slokje water binnen..

hoop dat het na de bevalling weer over is want had van te voren nergens last van.

groetjes

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb een maagband.. Geen last van misselijkheid en braken gehad..De band was al leeg voor in zwanger werd/ bezig was zwanger te raken..

Vind t een beetje kort door de bocht om te zeggen dat t braken bij jou ( TS) door je maag-verkleining komt.. Net als wat al eerder geschreven is, er zijn zat vrouwen zonder hulpmiddel/ingrepen om gewicht te verliezen, die ook misselijk zijn en braken..

@ Sandra76 Heb jij profijt van je bandje? Bij mij werkt t helaas voor geen meter..

10. sandra76

sandra76 Lid

Feb 9, 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi annemarie,tja het bandje,ik kan er een boek over schrijven,maar om het kort te houden,was het eerste jaar 60 kg afgevallen,nu 7 jaar verder weer 40 eraan,met in de tussen tijd 1 keer geoperreerd aan het bandje zelf was verschoven,en een keer aan het resevoir,dit was allemaal na dat eerste jaar,het is nooit niks meer geworden zal ik maar zeggen,ik word er zo moedeloos van,als ik alles van te voren had geweten was ik er nooit aan begonnen,en ik vind het ook een hele ongezonde manier van afvallen,en hoelang heb jij hem?

groetjes....

Share This Page