Ik baal als een stekker!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Moonie, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Wij hebben a.s maandag 29 januari onze eerste afspraak bij de gyn. Ik baal alleen als een stekker want ik had gehoopt afgelopen weekend ongi te worden zodat ik op CD3 bloed had kunnen laten prikken zodat we daar maandag direct de uitslag van hadden gekregen :(

Nu ben ik bang dat we na een gesprek naar huis worden gestuurd en we weer een paar weken moeten wachten.

Pfff waar haal ik al dat geduld vandaan :)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja meid...je cyclus heb je dan weer niet in de hand. Je kan toch meteen op dag 3 weer komen...?
    Snap dat je nu ff baalt...maar tis 4 weekjes langer wachten. Misschien kunnen ze wel vast andere onderzoeken doen? Alsnog starten maar dan niet met je bloed? Ik hoop het voor je meid!
    Elmo

*al het wachten duurt te lang*

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    We hebben wel al zaadonderzoek laten doen dus ik neem aan dat we daar wel de uitslag van krijgen. Maar IK wil zo graag een begin maken met IETS. Het maakt me niet uit wat maar ik wil het gevoel hebben dat ik ergens mee bezig ben!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh meid...kan me helemaal inleven hoor!
    Zo vreselijk frustrerend...wachten wachten wachten.
    Ik hoop dat jullie gauw met IETS kunnen starten!
    Liefs

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    hahaha... besef me nu dat het misschien een beetje raar overkomt maar je begrijpt wel wat ik bedoel :)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee hoor...we zitten op dezelfde golflengte ;)

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Moonie, Ik kom je ff een hart onder de riem steken. *knuf*
    Ik lees heel af en toe hier mee om te kijken hoe het met iedereen gaat hier en zag jou frustratie van mijn beeld afspatten. Balen dat je nu het gevoel hebt dat je helemaal niks kan doen nu... bah!
    Laat de tijd maar ff heeeeeeeeeel snel gaan nu!

8. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Thanks voor de knuf Realtjuh ;)

Ben toch weer een beetje blij geworden vandaag want ik ben vanochtend ongi geworden. Nu kan ik in ieder geval vrijdag bloed laten prikken in het ZH maar de uitslag al er helaas niet zijn maandag. Dat blijft wel erg balen :(

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Nou, das alweer een positief puntje!

Ik vind het wel moeilijk om hier te lezen en een 'oprecht' berichtje te typen, want in jou geval zit je te springen om je ongi en ik baalde vandaag als een stekker dattie weer zo lekker op tijd was :(

Maar, je kunt nu iig ff verder, of... tot op zekere hoogte dan. Wel weer balen dat je maandag de uitslag niet kan krijgen... pffff...
    Wanneer zou je die nu kunnen verwachten dan?
    En... en... en... poeh, er komen nu ineens zoveel vragen omhoog bij mij, dat ik ff niet weet waar ik moet beginnen...

Ik bedoel... als je maandag wel de uitslag zou krijgen, dan zou je ergens mee kunnen beginnen. Ik neem aan dat dat dan aan je cyclus ligt?
    (ik ben eerlijk gezegd (nog) niet helemaal op de hoogte van de verschillende behandelingen en wat wanneer moet gebeuren enzo)

Ik hoop iig dat je deze maand wat meer kunt 'doen' dan je in eerste instantie verwachtte na je eerste post...

Nog een knuf erbij!

10. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Ik ook nog niet hoor! Maar toen ik bij de gyn. was voor een cyste zei hij dat het goed mogelijk is dat ik door mijn lange cyclussen geen eisprong heb en dat dat vrij eenvoudig met hormonen te regelen is.

Als de uitslag van mijn bloed er nou maandag (duurt normaal ong. een week) zou zijn dan hadden ze aan de hand daarvan al het e.e.a. kunnen zien en doen!

11. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Aaaaah, op die fiets!
    Sja, weet je dus eigenlijk nog niets.. :(

Maandag krijgen jullie sowieso de uitslag van het zaadonderzoek toch?
    Maar als ze dan vrijdag bij jou bloedprikken, kun je dan niet volgende week vrijdag voor die uitslag teugkomen en alsnog aan de slag gaan met whatever er gebeuren moet?

Wel frustrerend al dat wachten en hopen op actie.. pfff...
    Ik heb respect voor je dat je de poging ertoe iig doet (want makkelijk is dat natuurlijk voor niemand)
    Voor alle meiden hier heb ik trouwens respect, ik zou niet weten of ik het allemaal aan zou kunnen.
    Chapeau!

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Effe een klein updateje!

Ik ben gisteren naar het ZH geweest voor bloedprikken. En ze hebben me gegarendeerd dat maandag de uitslag binnen is bij de gyn. Poeh, dat scheelt weer een hoop stress.

Zo nu nog even de kiezen op elkaar tot maandag en dan maar hopen dat ze al iets concreets kunnen zeggen over de uitslagen.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben benieuwd maandag! Je laat het wel ff weten he!
    Succes met wachten, ga maar lekker leuke dingen doen het weekend!
    knuf Elmo

14. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Oh wat fijn dat je maandag toch de uitslag kan krijgen!
    Gelukkig! Kan je misschien toch IETS gaan doen!

En wat ga je dit weekend doen?

15. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    We hebben vandaag lekker met vrienden afgesproken dus vanddag vliegt wel voorbij. Maar morgen moet ik eerst lunchen met een projectgroep incl. directie :(

Hoe verzinnen ze het uitgerekend deze dag te doen :(: :(: :(:

Ik hou jullie op de hoogte!

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jeetje meis, wat spannend! Ik wens je alvast heel veel succes voor maandag! :D

17. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Thx... ik zal het hard nodig hebben

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Haha... daar ben ik weer en met goed nieuws!

We zijn vanmiddag bij de gyn geweest. Super aardige, rustige en geduldige vrouw. De zwemmers van mijn mannetje zijn helemaal goed. Ze denkt dat het tot nog toe niet is gelukt omdat ik lange cyclussen heb. Nu moeten we over 2 weken terug en dan krijg ik een echo en moet weer bloed prikken en dan gaan ze op die manier mijn cyclus volgen. En afhankelijk van de uitslag zal ik wel of geen hormoonkuur krijgen. Andere onderzoeken lijken haar op dit moment zeker overbodig.

Poeh, poeh wat zijn wij opgelucht :)
    (dit geeft de mens weer moed)

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou dat klinkt heel positief

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geweldig zeg! Kan me voorstellen dat jullie een klein feestje gaan vieren!
    Hopen dat je goed op de hormonen reageert en dat er gauw een beebje in je buik groeit!
    Liefs Elmo

Share This Page