Iemand ervaring met deze webshop ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Scarabee, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
  2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik heb voor het trouwen daar spullen gekocht. Inderdaad erg goedkoop. Enige nadeel is dat de verzendkosten enorm duur zijn, het een tijdje duurt voordat je het in huis hebt en als je pech hebt het onderschept wordt door de douane en je alsnog een mooie rekening op de mat krijgt. Dus het is een overweging die je moet maken. Succes ;)

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    :$ Och jee..

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dus het is verboden ?

5. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Nee dat niet, je krijgt je pakketje wel netjes thuis geleverd maar als je pech hebt moet je invoerrechten betalen. Het ligt eraan in welke prijscategorie je gaat kijken. Ik zocht bijv een tiara voor het trouwen. Koste daar iets van 20 euro, en hier in de winkels 120 euro. Dan is de overweging het wel waard, invoerrechten waren iets van 5 euro maar dat is natuurlijk afhankelijk van het pakketje.

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ooh oke! Ja ik was niet al te grote aankopen van plan, dus het zal dan wel meevallen ;)

Weet je nog wat de verzendkosten waren toevallig ?

Weet niet of ik het ga doen hoor, maar ze hebben wel echt veel leuke spulletjes :D Tis haast goedkoper dan marktplaat.s haha

7. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Is een prima webshop hoor, nette service en goed verpakt.
    Ze versturen het als 'gift' dus de kans dat je pakketje eruit gehaald wordt is klein maar wel mogelijk.

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Volgens mij wisselt dat, kan rond de 10 euro zijn maar soms heb je ook acties/kortingen op de verzendkosten waardoor je goedkoper uit bent.

Haha, verder leuke site he! Lekker rondneuzen en die goedkope prijzen zijn inderdaad niet verkeerd :D

Deel Deze Pagina