Ik heb dit nu al 3 weken, alsof je oog even bibbert maar dan door hele lchaam. Buik benen schouders rug billen zij enz. Duurt een paar seconden. Maar het is ook als ik een spier aaspan, bijv ik leun op arm en dan voel ik haar daar kloppen, je ziet oo de spier dan bewegen. Teveel op internet gelezen en kom ik vooral op AlS. Ook op een goedeaardige aandoening, bsf maar lees dat dat vooral in rust is, en juist niet bij aanspannen spieren. Ben al bij de huisarts geweest en die weet het niet. Moet er wel bij vertellen dat ik op het moment ook een soort angstoornis heb met allerlei vage klachten, loop ook bij een psycholoog. Maar herkent iemand deze klachten, en dus ook wel trillingen/trekkingen bij beweging?
Heb dat ook een tijdje gehad, vaak als ik mijn medicijnen had ingenomen, en op de meest vervelende momenten, als ik iets wilde pakken ofzo. Heb je dan ook krachtsverlies? Ik liet dan regelmatig van alles vallen. Omdat ik het niet kon houden al was het maar een veertje dat was dan al te zwaar. Bij mij had het te maken met de opname van zuurstof of zoiets kon geen kwaad werd er gezegd. Heb het nu regelmatig als ik op bed lig na veel spanningen of wanneer ik het gewoon druk heb gehad. Zou het even aankijken en als het aanblijft even terug naar de huisarts.
Hyperventileer je toevallig? Kan daar ook bij horen namelijk.. en aangezien je je er nu op focust gebeurd het waarschijnlijk steeds vaker. (Als dat het is)
Maar ik heb het niet door medicijngebruik. Hadden jullie het dan ook zolang? Dus al 3 weken? En bij aanspannen spieren? Ik heb wel al jaren een korte hoge ademhaling. Heb geen krachtsverlies
Overbelaste spieren misschien? Of een ontsteking? Ik weet dat het toevallig ook daardoor kan komen, verder zou ik het ook niet weten.
Tja.... Ik denk angst en stress over het teveel bezig zijn met je lichaam ( ik ben er nu ook voor in therapie)