Welkom | boompjebeestje wie heeft hier ervaring mee en wat is de ervaring? een soort gelijk alternatief mag ook. alvast bedankt
nee geen ervaring mee maar het is echt iemand die dit voor de lol erbij doet denk ik. Althans, de website e.d. ziet er erg amateuristisch uit. Geen idee of de producten goed zijn maar weet wel dat ze bijvoorbeeld geen algemene voorwaarden hebben (zie ik niet op de site staan iig) dus mocht het niet goed zijn wat je koopt, weet ik niet wat ze dan voor je doen.
Idd, dat denk ik ook. Mis ook een KVK nummer, dus denk dat het vooral hobbymatig is. Ik zou wel durven bestellen, maar wel willen ophalen en dan betalen.
ja ik denk ook dat het echt voor de hobby is maar de voorbeelden van de bomen zien er netjes uit en daar waren wij naar op zoek hmm hoop dat er nog iemand ervaring heeft met... of iemand die een soort gelijke bomen
Jaa ik. Ik heb er twee jaar geleden wat bestelt voor onze zoon, geen boom, maar de naam en de uiltjes met blaadjes. Ze houdt je wel goed op de hoogte via mail. Zag er verder netjes uit.