achterzitje fiets

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door vlindermoeder, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.596
    1.052
    113
    Hier
    nu zit onze dochter nog voorop en doe ik vaak boodschappen met haar. het word alleen tijd dat ze achterop gaat, maar ik ben nu indubio wat ik zou doen.

achterop een stoeltje en dan een verlening van me bagagedrager zodat ik me tassen nog kan gebruiken

of zo'n rekje voorop monteren zodat je een postmanbike krijgt.

hoe hebben jullie dit opgelost???

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb allebei. Ik heb een zitje achterop, met fietstassen (en dus een verlengde bagagedrager) en voorop een groot krat. Ideaal.

3. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.596
    1.052
    113
    Hier
    maar door al dat gewicht fietst het dan niet heel wiebellig?

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb een fiets zitje met zadelbuis bevestiging waardoor ik gewoon mijn fiets tassen kan gebruiken.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb een vrij zware fiets dus ik heb daar niet zoveel last van, behalve als mijn dochter zit te wiebelen, dat voel ik wel.

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Heb ik ook, ideaal. En dan nog een zitje voorop voor mijn zoontje

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik had eerst alleen een achterstoeltje maar daar werd mijn fiets zo instabiel van. Nu heb ik voorop een krat en dat scheelt een hoop. Ik heb er veel plezier van want alles past er in. Stiekum mis ik het voorzitje wel, dat was zo gezellig!

8. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.596
    1.052
    113
    Hier
    wat is dat vor manier dan? want me dochter moet haar voetjes kwijt en dat is het probleem

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ook zadelbuisbevestiging, maar dan heb ik alsnog een verlening van de bagagedrager nodig voor mijn fietstassen. Super onhandig, want ik kan er nu zo lastig de schuur me in en uit. Dus ik ga aan Sinterklaas ook maar zo'n grote mand voorop vragen.

10. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Hier ook een zitje achterop incl bagageverlener; die heb je echt wel nodig met fietstassen. Idd wel met zadelbuisbevestiging.
    Ik heb het pas net en moet nog wennen. Ik had mijn zoontje als ik niet zwanger was nog wel voorop gehouden; zou ik jouw geval ook nog ff doen....officieel kan dat tot 3 jaar. ( al lijkt mij dat wel erg laat)

11. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Kan zon mand op alle fietsen trouwens? LIjkt mij nu juist onstabiel?
    En kan je dan ( in toekomst) ook voorzitje erbij doen?

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het gaat niet om de leeftijd maar om gewicht. De meeste stoeltjes zijn tot 15 kg ofzo. Welke leeftijd daar bij hoort, is natuurlijk per kind heel verschillend.

Deel Deze Pagina