nu zit onze dochter nog voorop en doe ik vaak boodschappen met haar. het word alleen tijd dat ze achterop gaat, maar ik ben nu indubio wat ik zou doen. achterop een stoeltje en dan een verlening van me bagagedrager zodat ik me tassen nog kan gebruiken of zo'n rekje voorop monteren zodat je een postmanbike krijgt. hoe hebben jullie dit opgelost???
Ik heb allebei. Ik heb een zitje achterop, met fietstassen (en dus een verlengde bagagedrager) en voorop een groot krat. Ideaal.
Ik heb een vrij zware fiets dus ik heb daar niet zoveel last van, behalve als mijn dochter zit te wiebelen, dat voel ik wel.
Ik had eerst alleen een achterstoeltje maar daar werd mijn fiets zo instabiel van. Nu heb ik voorop een krat en dat scheelt een hoop. Ik heb er veel plezier van want alles past er in. Stiekum mis ik het voorzitje wel, dat was zo gezellig!
Ik heb ook zadelbuisbevestiging, maar dan heb ik alsnog een verlening van de bagagedrager nodig voor mijn fietstassen. Super onhandig, want ik kan er nu zo lastig de schuur me in en uit. Dus ik ga aan Sinterklaas ook maar zo'n grote mand voorop vragen.
Hier ook een zitje achterop incl bagageverlener; die heb je echt wel nodig met fietstassen. Idd wel met zadelbuisbevestiging. Ik heb het pas net en moet nog wennen. Ik had mijn zoontje als ik niet zwanger was nog wel voorop gehouden; zou ik jouw geval ook nog ff doen....officieel kan dat tot 3 jaar. ( al lijkt mij dat wel erg laat)
Kan zon mand op alle fietsen trouwens? LIjkt mij nu juist onstabiel? En kan je dan ( in toekomst) ook voorzitje erbij doen?
Het gaat niet om de leeftijd maar om gewicht. De meeste stoeltjes zijn tot 15 kg ofzo. Welke leeftijd daar bij hoort, is natuurlijk per kind heel verschillend.