Jemig, dit klinkt echt eng! Normaal gesproken zou ik het in mijn broek doen van angst maar als mij kleine meid er zo door gepest werd en ze dan ook nog eens zou aangeven dat ze op haar hoofd wordt geslagen en geprikt wordt..pfff ik zou laaiend zijn! Of diegene dan levend of dood is zou me opeens niets meer uitmaken. Maar goed, ik heb er (gelukkig!) geen ervaring mee. Kan me voorstellen dat je er bang van bent geworden hoor! Weet niet of het zo is, meen dat ooit ergens gelezen te hebben, maar je moet nooit laten merken dat je bang voor ze bent...hoe moeilijk dat ook is. Nogmaals, weet niet of het echt zo is hoor. Sterkte en succes iig! Aanpakken die enge!
Iets wat je nu al kan doen, is inbeelden dat je huis in een bubbel staat, en al het kwade MOET uit die bubbel. In de bubbel is alleen maar het goede.... Sterkte! En haal er iemand bij die er verstand van heeft ( En anders Ghost Hunters International ) Laat de kleine meid zolang bij jullie op de kamer slapen.
Ik zou op zoek gaan naar een goed medium. Denk dat ze bij een spirituele winkel wel wat mediums weten. Zo ver ik weet is alleen salie niet voldoende. Zelf hebben we sterk het idee dat ons zoontje ook meer ziet dan wij zien. In ons huis gebeuren ook wel eens onverklaarbare dingen. Dit is al vanaf dag 1 dat ik er woon. Het gekke is dat het alleen in periodes is dat er veranderingen zijn. Het is geweest toen ik er net woonde. Daarna toen mijn vriend er kwam wonen. En na de geboortes van de kids. Op dit moment is er weer wat aanwezig, omdat er weer gekke dingen gebeuren, zoals deuren die ineens open staan (je twijfelt dan heel erg aan jezelf, maar met kastdeuren weet ik gewoon dat ik ze altijd dicht maak) Ikzelf krijg soms spontaan kippenvel en heb dan het gevoel dat er iemand is. Ons zoontje heeft het vaker over een poes die doet petsen (slaan). Hij wijst daarmee altijd naar het raam. Brengt ons daar naar toe als we vragen laat eens kijken waar de poes is. Ging zelfs de poes (het raam) aaien. Sinds kort roept hij vaker oma en als ik vraag waar oma is dan wijst hij ergens naar toe. Dit gebeurt zowel in huis als buitenshuis. 'S nachts wordt hij heel vaak huilend wakker en wilt dan niet meer in eigen bed. Vanmorgen riep hij weer oma en op mijn vraag waar oma is, pakte hij mijn hand en zei kom mee. Hij bracht mij naar het raam op zijn kamer. Hij vertelde dat oma de poes petste en dat opa er is. Ik weet dat hij er niet zijn oma / opa (mijn ouders) mee bedoelt. Want als hij hun bedoelt en ik vraag waar oma is zegt hij altijd thuis. Gezien wij al meer dan 4 jaar denken dat er iets is, laten we nu iemand komen. Wil graag weten wat het dan is. Iets positiefs mag blijven, dat zullen we dan benoemen, maar niet op de slaapkamers. Iets negatiefs is niet welkom. Of is het dat ons zoontje al een levende fantasie heeft. Salie heeft een vriendin al eens gedaan in een periode waar het slapen van ons zoontje ook heel slecht was. Ze voelde toen iets van spelende kinderen. Het is daarna een hele tijd rustig geweest. Tot voor kort, maar ja er heeft ook pas een verandering in onze gezinssituatie plaats gevonden.
Wat vreselijk zielig voor je kindje dat dit gebeurt! Het moet heel beangstigend voor haar zijn. Ik kan je geen advies geven, maar wil wel zeggen dat ik het superlief van jullie als ouders vind, dat je haar angst serieus neemt. Ik zou haar voorlopig lekker bij jullie in bed laten slapen en haar zoveel mogelijk laten vertellen over wat ze ziet. Misschien kun je haar vertellen dat ze zelf tegen die man moet zeggen dat hij weg moet gaan...?
Bedankt voor alle reacties! @mikki ze heeft gezegd dat het weg moet gaan, maar het luistert niet. Ik heb wel begrepen dat ze zich voedden door angst. In die zin, negatief wordt sterker door angst. Precies wat Jessy77 zegt. @antje77: ik ben er (inmiddels) wel van overtuigd dat kinderen die dingen ook echt zien, en dat het geen fantasie is. Goed dat je iemand laat komen! Echter: de goede kunnen boos worden, het is beter als je die ook laat verwijderen. Dit was iig het advies dat wij vandaag kregen. We zijn bij de spirituele winkel geweest vanmorgen, en we hebben op hen advies de witte salie, en brander schelp en rozenhout olie aangeschaft. Zij gaf ook aan iemand te kennen die zeer betrouwbaar is, mocht dit niet helpen. We werden gelukkig wel serieus genomen! Ik hoop zo hard dat dit voldoende werkt om het kleintje te helpen! @magickwings: je hebt pb terug.. Bedankt! Wat mij alleen niet helemaal duidelijk geworden is: de vrouw van de winkel zei dat het genoeg is met de brandende witte salie in elk vertrek te roken. Daarna ramen open en het huis zuiveren. Daarna de olie in een verdamper of versprayer. Maar ik lees overal dat je ook echt moet zeggen dat je 'gids' je moet helpen de geesten te laten oversteken. Lijkt me een beetje gek. De buren zullen straks wel denken haha.. Maar dat is dus een beetje tegenstrijdig. Is praten/ roepen naar de aanwezigheid nu wel of niet nodig dat jullie weten? xxx
het roepen naar de "geesten" is echt nodig. ik heb van mijn tante door gekregen (paranormaal begaafd) dat je iedere keer weer moet herhalen ik wil dat alle positieve energie blijft en alle negatieve energie verdwijnt. ook omdat mijn overleden dochtertje hier in huis is. ik wil absoluut niet dat zei hier weg gaat!... ik heb het hier ook een keer gehad dat Dani toen ong 4 maanden) ineens savonds aant krijsen (letterlijk krijsen) was, vooral als ik in zijn kamertje kwam. hij was enorm onrustig, en er was hier in huis 1 bepaalde hoek bij de binnendeur waar hij rustig werd, was hij in me armen in slaap gevallen en ik liep weer richting zijn kamer was het weer feest. ik heb de volgende dag met salie gebrand en het is tot nu toe nog steeds rustig. je moet niet denken van na 1 keer ben ik klaar. ik doe het ongeveer 2 x per jaar. omdat je ook visite`s krijgt enzo. en die brengen ook weer energie mee die kunnen blijven hangen, als het negatieve energie is dan worden de kwade daardoor weer aangetrokken. heel veel s6.
Nou, we hebben goed gebrand, en steeds gezegd (vooral in mijn hoofd) we willen jullie helpen. Steek over! Of het helpt weet ik niet, maar ik hoorde gisteren avond weer een mannen stem. De avond ervoor was het fluisterend, nu hardop. Ik dacht dat mijn man binnen kwam (was ff naar zijn ouders geweest) maar er was helemaal niemand! De kleine heeft super geslapen! Om half 6 vanmorgen begon ze heel kort even te huilen. Omdat de tijd niet overeen kwam, en zij gelijk weer stil was zijn we niet gaan kijken. Ik denk dat ze heel simpel gedroomd had. Ze heeft meerdere keren heel haar kamer doorzocht, maar de vrienden zijn er niet zegt ze. We hadden haar wel op haar kamer zelf mee laten helpen. En toen nog rozenhout olie op haar kussen en dekens gesprayd. We hebben ook de wollen trui onder haar matras gelegd. Vandaag moeten we nog een koperen draad trekken van haar bed naar de verwarming. Voor nu is het rustig. Er is een andere sfeer. Ik kan het niet uitleggen. Die man die ik gister sprak wil heel graag maandag komen kijken en het huis in kaart brengen. Ivm water aders en electro magnetische velden. Ik had dan nog niet gezegd dat wij langs hoogspanningskabels wonen. Weet niet of we dit willen/ gaan doen. Het is een boel geld, en nu is alles (lijkt) alles rustig. Wat zouden jullie doen? Het nog even afwachten? Ik heb trouwens nog veel witte salie over, dus we willen binnenkort nog een keer roken. Ik vond het niet eens zo vies ruiken! Het rook naar wierrook...
meid wat een verhaal! En wat goed van je dat het zo wat rustiger is geworden. En fijn dat vooral jullie dochter rustiger is. Ik denk dat je die beslissing zelf moet maken. ben je zo tevreden? voel je je rustig en je kindje ook. Voel je je veilig? Dat zijn natuurlijk allemaal redenen om het eventueel alsnog te doen. Als je op deze punten ja kan antwoorden kan je het ook nog even aankijken en binnenkort nog een keer roken. Ik vind het wel heftig hoor wat jullie hebben meegemaakt, ik heb altijd al in die wereld gelooft maar nu zeker. Maar zoals ik al zei: ben je echt tevreden nu, en voel je je veilig en met name je kindje in je eigen huis? dat zijn natuurlijk de belangrijkste redenen om evt. alsnog die man te laten komen als je het niet zo voelt. En zijn er eventueel geen andere mensen die jullie kunnen helpen om het huis in kaart te brengen? En niet zoveel geld kosten?
Nou, weer ff een update. We hebben de afspraak toch gemaakt. As maandag komt er hulp. Ze ging naar bed vanavond, en binnen een kwartier was het mis. Helemaal overstuur! Vriendje was er, en hij had haar pijn gedaan. Op haar wangen... We deden het licht aan, en ik schrok me te pletter! Ze heeft op beide wangen een blauwe vinger afdruk staan!!!! En grotere vingers als die van haar zelf... God nog an toe! Wat doe je dan???? We hebben haar direct uit haar kamer gehaald, en bij haar broertje gelegd. Zij komt dit weekend niet meer alleen op haar kamer hoor! Dat is echt spooky!!! Wordt weer een nacht vrees ik. Ik denk dat we de kids morgen maar uit logeren moeten doen...
Jemig wat heftig zeg, krijg er rillingen van. Hopelijk krijgen jullie maandag de juiste hulp. Vind het vreselijk voor je dochtertje.
Pff heftig..! Hier hebben we ook wel wat ervaring met een slecht slapend zoontje, maar niet in zo'n erge mate als jullie. En zeker geen entiteiten die hem pijn doen. Ik zal je even een pb sturen, hopelijk heb je iets aan haar!!
Wauw, ik ben een nuchtere Fries maar dit vind ik wel een heftig verhaal. Ik zou in mijn broek schijten als het mij zou overkomen.... Ik hoop dat die man jullie maandag kan helpen....
Ow wat erg meid. En zeker voor jullie dochtertje. Ik zou ze ook uit logeren brengen, en hopelijk wordt het maandag allemaal opgelost!
Oooh ik krijg echt kippenvel ... wat moet dit heftig zijn voor jullie en voor jullie dochtertje!!!! Doe haar maar lekker uit logeren en hopelijk kan die persoon het maandag oplossen.. wat verschrikkelijk!! Hoe is het vannacht gegaan? Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?
Ze heeft nu de afgelopen 2 nachten bij haar broertje en zus geslapen op de andere kamers. Daar lijkt het goed te gaan! Het vreemde is dat ze niet bang lijkt te zijn iets uit haar kamertje te gaan halen (tenminste overdag), maar dat naar bed gaan, dat gaat niet. We hebben die man die morgen komt op de hoogte gehouden. Het plan van aanpak is nu veranderd. Hij zou komen inlezen en wichelroede komen lopen. Nu geeft hij aan dat we voor nu met salie moeten blijven branden. Dat kan even helpen, maar hij wil morgen eerst komen kijken wat ze van ons dochtertje willen. Hij zegt dat als ze sterk aardgebonden zijn ze soms fysieke krachten kunnen hebben, en daarmee iemand zeer kunnen doen. We zijn veel weg geweest, vandaag ook weer, dus ze lijkt redelijk relaxt. Vanavond maar gewoon weer op de andere kamers. Nog een paar uur, dan is er hulp. @mamavansimone: het is onvoorstelbaar hoe je als nuchter persoon ineens 'gedwongen' wordt om dingen anders te bekijken. Als het niet hier gebeurde, had ik het misschien ook minder hard geloofd. Maar die vlekken in haar gezicht. Jeetje... Bizar hoor! Bedankt voor al jullie steun meiden. Ik hou jullie op de hoogte!
Nou meid heel veel succes nog deze aanstaande uurtjes, en hoop voor jullie dat je morgen meer duidelijkheid hebt wat die mensen van jullie dochtertje willen. Hou ons op de hoogte, we lezen vanzelf wel weer...
Jeetje dat is wel heel erg schrikken. Ik heb wel je berichten gelezen, maar kwam er niet aan toe om te reageren. Ik hoop voor je dat die man je kan helpen.
jeetje wat een verhaal!! Wat zal dat schrikken zijn voor je dochter! Ik geloof wel in een andere werels maar wist niet dat het zover kon gaan.... heel veel sterkte samen, Ik hoop dat het morgen opgelost wordt.