Sodeju hee....wat verschrikkelijk eng!!! Overal kippenvel nu ik dit lees. Ik kon/kan bijna niet geloven dat dit soort dingen echt gebeuren, maar kennelijk wel dus. Ik hoop heel erg dat die man jullie kan helpen.
Wat erg Als iemand je dochtertje pijn doet wil je haar beschermen en die personen weghouden...maar hoe doe je dat als je ze niet kunt zien? Wat vreselijk Ik hoop echt dat jullie vandaag geholpen worden. Wat eng en wat sneu voor je dochter. Sterkte!
He gadver!! Wat eng en naar! Ik lees wel elke keer mee, maar dit is wel heftig hoor! Blijkbaar is Vriendje toch niet zo lief, nu hij weg moet.. Hopelijk is het snel opgelost!
Wow! Heel veel info gekregen vandaag! Ze heeft een vriendje. Het is een kindje (klein) wat overleden is in het ziekenhuis hier. Het is met haar meegegaan toen zij uit de couveuse mocht en naar huis mocht, of het is met haar meegekomen op een van de keren dat ze opnieuw opgenomen is geweest. Iig, dit kindje leeft niet meer, en wil niets kwaads, maar wil de eenzaamheid verdrijven. "vriendje" 2 is een ander verhaal. Dit is een volwassene. Hij doet zich voor als kind. Hij kan elke identiteit aannemen die hij wil, maar niet voor lang. Dus stel je voor, hij laat zich als lief klein kindje zien, houdt dat niet lang vol, en laat tussendoor zijn 'echte' gezicht zien. Deze wil maar 1 ding: hij wil een brug slaan tussen hemzelf op deze wereld, en haar in de andere wereld. Hij heeft de oversteek niet gemaakt, en gaat dat ook niet doen. Niet zonder onze dochter... Hij wil iemand die met hem oversteekt, zodat hij daarna niet alleen is. Deze energieen kunnen zover gaan dat het kind door 'onoplettendheid' onder een auto loopt ofzo.. Pas dan maakt deze de oversteek. Met andere woorden: hij is écht gevaarlijk en gemeen! Er liggen 2 wateraders. 1 daarvan loopt zoals verwacht door de keuken (haar kamer ligt daar exact boven). Ze is een hypergevoelig kind dat snel aangetrokken zal worden. Hij heeft een aura meeting gedaan. Normaal is die van een kind rond een meter. Die van haar is 4 meter! Erg groot, dus erg toegankelijk. Pff zoveel info, moet het ff op een rijtje zetten. Er is iig wel iets aan te doen. We moeten de electro velden doorbreken. Dan is het al stukken minder. Zij moet leren om zich af te sluiten als ze benaderd wordt, of er mee leren omgaan. Door de doorbreking zal ze voor het grootste gedeelte benaderd worden door lieve vriendjes. De stoute hebben de energie nodig om zich sterk te maken.. Bizar om dit te zien hoor! Hij kon trouwens ook feilloos het karakter van onze oudste beschrijven, en vertellen waar haar zwakte ligt. Zonder dat wij iets verteld hadden. Van een foto. Echt zo precies, het klopte helemaal!
Wat verschrikkelijk Ik zou doodsbang zijn dat er wat met mijn kleintje zou gebeuren. Wat gaan jullie nu aan die kwade geest doen?
Ik schrik hier behoorlijk van. Wat eng! Iemand wil jullie dochter meenemen de dood in...gatverdamme zeg Alhoewel ik best terughoudend kan zijn in hoeveel er "echt" is en niet; ik heb altijd wel het gevoel gehad dat er iets meer is. Maar als je gewoon de tekens van geweld op je dochter terugziet... oh bah wat eng. En zo ongrijpbaar ook. Wat kunnen jullie nu doen? Salie gaat zeker niet helpen bij deze? Hoe kunnen jullie je dochter nou beschermen hiertegen?
he gatsie wat eng allemaal! en ook om te horen dat diegene haar kwaad wil doen! ik ben zelf ook erg nuchter maar dit verhaal krijg ik toch echt de kriebels van bah wat eng! ik zou jullie dochter dicht bij je houden! ik weet dat je ook via een kerk een priester kan vragen die je huis inwijd en vult met positieve energieen. deze mensen doen dat kosteloos! en kan volgensmij nooit kwaad om er nog iemand bij te halen.... het lijkt haast zo'n ongelovelijk verhaal uit een film.... ik heb laatst eens een film gezien die hierover ging. dat er een Geest over wilde via het lichaam en de ziel van een ander, was ook een kind. weet zo niet meer hoe die heette....... is een paar mnd geleden uitgekomen in de videotheek. misschien dat je er wat aan hebt want ook daar lieten ze precies zien hoe je dat verdrijft.....
Fijn dat je een hoop te weten bent gekomen en wat naar dat hij daarvoor jullie dochtertje gebruikt! Het zal een moeilijke tijd worden om je kleintje bij te leren dat ze het af moet stoten. Hopelijk zal er snel verandering komen. Kan hij er eventueel niet voor zorgen dat de 'kwade'uit de buurt blijft? Moet je dochtertje dat helemaal zelf leren? Wel fijn dat er nu duidelijkheid is maar ook een eng idee... Veel sterkte en succes... En ik lees vanzelf je berichten wel weer
wat eng allemaal vooral dat ene vriedje die dus niet de oversteek zak maken. hier onze oudste die eenvriendje heeft deze was eerst erg eng hij klom letterlijk de muren omhoog en schreeuwde onze zoon werd hier erg bang van(logische) mijn zoontje heeft dan misschien het voordeel dat ik "ze" voel, ik zie "ze"zelden vroeger wel maar ben er voor afgsloten, zou het weer kunnen openen is mij verteld maar heb hier geen behoefte aan zijn "vriendje"hebben we weggestuurd en duidelijk gevraagd om lief te doen nu is dat ook zo enkelt maakt hij onze zoon nog bang maar meestal is hij nu wel aardig ben er erg van geschrokken, onze zoon omschreef dat jongetje erg goed, heeft een pyama aan is een jaar of 6/7/8 is wat onduidelijk hij hoort bij dit huis.
he bah wat eng! Het idee dat iemand het gemunt heeft op je kind!! Heeft hij ook iets tegen de kwade kunnen doen? Of kan je dochtertje dat alleen zelf? Heel veel succes ermee en ik hoop dat het snel allemaal weer rustig is bij jullie in huis.
HIj kan huisgebonden zijn, maar ook persoonsgebonden. Gaat het vriendje weleens mee naar beneden of naar buiten? Ziet hij m ook buitenshuis? Eng he... en zo lastig ook om je kind te helpen..
Vannacht vroeg ze om in de toekomstige babykamer te mogen slapen. Er zijn 2 slaapkamers in ons huis die 'groen' zijn. Dat betekend dat de waterader niet door deze kamers loopt, en dat ze dus relatief rustig zijn. Het wil niet zeggen dat zij ze daar niet kan ontvangen, maar de boze hebben de energie nodig die ze voornamelijk uit de waterader halen (of zoiets), dus die zullen niet snel in de groene kamer komen. Het ging dus eigenlijk vrij goed. Tot 2 uur 11..... De hond zat te janken en de kleine begon te gillen. Maar het was vrij snel weer rustig, en ze vroeg niet om mee naar ons te mogen. Ze vond het prima om in dat kamertje de rest van de nacht door te brengen. De hond begon even na 4 en weer.. Hij was heel onrustig vannacht. Vandaag gaan we 2 piramides kopen. Die leidden de negatieve energie weg. Dan is het allemaal nog niet opgelost, maar het zal wel veel helpen. Ze moet leren om zich af te sluiten of om er 'mee om te gaan'..... Zij moet ze verder sturen. Door de piramides is het wel zo (althans dat is de bedoeling) dat de boze minder goed door kan komen. Hij kan niet sterker worden, en het is voor hem onprettig in de groene zone's. Daarom is de verwachting dat hij het snel op zal geven... Zo niet, dan moeten we weer verder kijken vrees ik......
Je zal je wel helemaal moe en uitgeput voelen, na al dat gebeuren in één week. Zo heftig allemaal... Hoop dat de komende nacht nog rustiger wordt voor jullie en je meissie.
ja idd vind het zelf soms ook wel eng vooral in het begin omdat hihj edr echt bang voor was!!! vooral omdat dat jongetrje letterlijk omhoog klom en schreeuwde dat was echt niet leuk. hij ziet hem op zijn kamer/op het kleine balkon aan zijn kamertje en in de kamer (hij slaapt er boven) hij ziet hem niet buitenshuis
heb je verhaal gelezen en zie dat je al hulp hebt. sterkte zeg want dit is echt bizar voor woorden! Ik geloof er sterk in en kinderen zijn al gevoelig makkelijke prooi
Ik zou toch eens kijken of iemand bij jouw wichel roede kan lopen. De kans is groot dat je dus ook op zo'n water ader woont, en dat het hart ervan precies daar loopt waar je zoon het jongetje ziet. Je kan bij van die winkels die stenen verkopen ook een bakje (plastic) met kristallen kopen (kost zo'n 5 euro) en die zet je op de plek waar hij het jochie ziet. Schijnt heel goed te helpen. Bij ons is dat niet voldoende, maar het is bij ons door het hele huis heen. Niet geconcentreerd op 1 plek, maar wel sterker op 1 plek. Precies boven het hart van de ader, en ook daar lopen 4 stralingspunten die kruisen. Daardoor wordt het nog sterker... Sterkte ermee! Als je iets wil weten: wij zijn inmiddels volleerd heksen dokter
Och gekko... je kent mij he. Niets is te gek, alles kan. Maar dit , dit is idd slopend. Ben helemaal leeg joh! Maar je wordt er ook verdomd wijs van! Weet weer dingen, heb veel geleerd, wat ik van te voren nooit verwacht had! xxxx