Ik kon altijd stofzuigen met ons dochtertje erbij maar de laatste tijd moet ze echt heel hard huilen als ik aan het stofzuigen ben. Ze is er echt bang voor. Zou dit horen bij een sprongetje? Zijn er meer kindjes bang voor de stofzuiger? Wel beetje lastig eigenlijk
Hihi Eva had dit van de week ook. Maar toen lag Eva op de grond te spelen. Toen ik dr in de box legde had ze er geen last meer van.
Hier precies hetzelfde als bij Amaranta! Ik denk dat ze zich nu meer bewust worden van dit soort dingen en dus ook bang kunnen worden.
ja hier ook hoor, een paar weken terug was hij al helemaal overstuur van dat ding... ik denk dat dat geluid niet zo prettig is
Hier een ondeugend kereltje dat hem altijd onder het zuigen uitzet en me dochtertje heb er niet zoveel last van die slaapt er nog wel om door edit: spelfouten
Wat gek, Deyna wordt altijd heel rustig van de stofzuiger of bv de droger en valt dan juist in slaap. Zal wel een gek kind hebben
Fleur is ook bang voor de stofzuiger. Een tijdje lang ging het goed, als ze maar hoger was dan de stofzuiger zelf dus in de box, bedje of loopauto.. maar gister ineens weer niet. Ze zit denk ik in de 11 maanden sprong maar of het er mee te maken heeft is nog afwachten. Ze weet ook echt wat het is want als ik een tijdje later tegen haar zeg: was je bang voor de stofzuiger? kijkt ze verschrikt om zich heen om te kijken of ie haar niet zal opeten! Balen dat ze ook nog eens een lichte slaper is dus echt moeite met de juiste tijd te vinden om te stofzuigen hier! Groetjes, M
youame is ook bang geweest voor de stofzuiger en douche zal denk ik een fase zijn nu zet ze de stofzuiger altijd uit en gaat erop zetten en de douche vindt ze ook ineens geweldig
Sem vond de stofzuiger enzo altijd heel leuk, maar een paar dagen geleden begon hij ook opeens heel hard te huilen. Dat doet hij trouwens ook bij mijn phone! Vindt hij echt heel eng.