Zal mn verhaal neerzetten: 19maart laatste ongesteldheid 1/2april posi ovu test 27 april neg ovu test 3 mei positieve ovu test 4 mei waarachijnlijk eisprong 14 mei mini beetje bruine afsch en soort van kramp/ spierpijn onderin. 21 mei positieve zwangerschapstest gaf aan 3+ betekend 5+weken zwanger 6 juni eerste afs echo verloskundige en gyn. er was een lege vruchtzak te zien van 3,5cm. Daarbij uitgerekend 9 weken zwanger. ook als ze mijn 19maart aanhouden zou ik11+2 dagen zwanger zijn. maar ik heb waarschijnlijk 1 cycles overgeslagen. de gyn gaf aan nadat ze mijn gegevens had dat ik welleens 6 weken zwanger kan zijn. ik weet het niet meer moet nu volgende week terugkomen. wat denken jullie ik vrees voor het ergste. Heb wel zw symtomen, gevoelige borsten, snel kotsmisselijk, vanaf eergister maagzuur met regelmaat en moe. Probeer hoop te houden maar tegelijkertijd heb ik geen idee!
Ik zou je graag moed in willen spreken maar ik heb echt totaal geen idee. Ja komt ie weer ff afwachten meer kun je niet doen. Krijg je over een week nog een echo om te kijken of het gegroeid is?
Wat een naar bericht misschien is er nog hoop en ben je toch minder ver zwanger ik duim voor je.. Voor nu hoe klote ook de volgende echo afwachten
Thnxx allemaal, k weet het ook niet als ik bereken na mn laatste menstruatie dan zou het rond de 11 weken moeten zijn en zeker geen 9. Wat ik niet geloof omdat ik de maand erna mn innestelling denk te hebben gevoeld. Dan zou het wel rond de 6 weken kunnen zijn maar dan waarom is dat vruchtzakje dan zo achtelijk groot. Maarjah k voel me nu als verdoofd.
Thnxx idd een week duurt dan lang. heb ook verder geen bloedverlies niks nog gehad. is zo k#t als je niet weet wat je te wachten staat.
Meis ik vind het zo vervelend om dit te lezen. Ik begrijp je gevoel. Mijn zus heeft vorige maand hetzelfde nieuws gekregen. Eerlijk het kan twee kanten op. Of over een week zien ze toch een vruchtje en kloppend hartje of ze zien alsnog een leeg vruchtzakje. Schijnt veel voor te komen, maar dat verwacht je niet als je voor de eerste echo gaat. Ik leef met je mee en hou je topix ook in de gaten. Sterkte meid!
Misschien be je echt gewoon een stuk minder ver? Die 3+ hoeft niets te zeggen, bij mn bbz had ik 12dpo (vanaf iui, dus klopt zeker) al 3+. Als je 6 weken bent, dan is het mogelijk dat ze met een slecht echoapparaat geen vruchtje zien. Ik ga voor je duimen!!
Oh wat vreselijk ellendig zeg dit. En dan nog de onzekerheid van het moeten wachten. Ik hoop zo dat het allemaal goed komt voor je!
Vreselijk dat je moet afwachten...misschien kan het 2 kanten uit.. ik weet alleen dat er bij mij vanaf 6/7wk al een kloppend hartje te zien was bij mn eerste zwangerschap.. dus bij 9/11wk zou je het wel verwachten iets te zien ...echter hoop ik op goed nieuws voor je !
thnxx echt mijn gevoel gaat van emo naar van we gaan ervoor en weer terug. wil gewoon weten waar ik aan toe ben maar dat gaat in dit geval niet. hoop dat het goed komt zit niet te wachten op curretage enz:S ook omdat ik mijn omgeving niks wil zeggen omdat ze anders elke maand op je gaan letten van ben je alweer zwanger. we gaan het zien ben blij dat ik het op dit forum van mij af kan typen
Als je vruchtzak al 3,5 cm is en leeg dan denk ik dat je je beter kan voorbereiden op slecht nieuws.. Sterkte!
thnxx deels denk ik dat ook maar wat ik niet snap stel ik ben vanaf 19 maart zwanger dan zou 27 april een ovulatietest toch een smiley aan moeten geven ipv eenleeg o. Leeg o betekend dat er geen lh hormoon gemeten is dus ook geen hcg. vraag me dan af hoe die vruchtzak zo groot geworden is.
De ovulatietest hoeft niet op HCG te reageren. Ik denk dat je niet anders kunt als al sindsdien zwanger zijn ivm de grootte van de vruchtzak. De vruchtzak kan niet plotseling veel harder groeien dan normaal. Bij een 'windei' loopt de vruchtzak vaak ietsje achter qua groei, dat lijkt bij jou ook zo te zijn als je terugrekent vanaf 19 maart.
Dat klopt ovulatietesten geven meestal ook positief aan als je zwanger bent. Dit was bij mij ook het geval.
i know daarom vind ik het vreemd dan had hij 27april positief moeten zijn. maarjah hoe dan mn vruchtzak zo achtelijk groot kan zijn. Misschien verkeerde deling ik weet het ook niet.