Hoi meiden, vandaag echo gehad, zag er goed uit diverse follikels rond de 13/14 mm, je zou zeggen nog even doorgroeien maar vanwege mijn bloedwaarden moet ik morgen alweer komen! De waarde steeg erg snel zei de assistent aan de telefoon. Iemand ervaring?
ja ik. doordat je hormoonwaarden snel stijgen, kan je als er te lang met de punctie gewacht word overstimulatie krijgen. de hormoonwaarden mogen niet boven de 15.000 uitkomen. misschien waren ze nu bijv. nog maar 7.000 maar, vooral op het laatst, tegen de eisprong aan, kan je hormoonwaarde zich met de dagverdubbelen. in mijn geval is besloten de punctie een dag eerder dan geplant uit te voeren. zoals je aan mijn banner ziet heeft dat niks uitgemaakt voor het eindresultaat
Bedankt voor je antwoord! wel spannend dus, goed dat ik die waarden nu weet, zal ik morgen eens vragen hoeveel het was. hoe groot waren jou follikels toen, weet je dat nog?
heb even jouw verhaal terug gezocht, jeetje leek wel of ik mijn eigen verhaal las, ook hoe je je destijds voelde, je schreef hoe shit je je voelde in een wachtkamer vol zwangeren, dat had ik vanochtend ook, nou hopelijk lijkt de rest van mijn behandeling ook op die van jou!
@rach mijn punctie is ook gepland! Mijn waarden waren gisteren 5881 en vandaag 8429, bedankt voor je info hierdoor kon ik vandaag gerciht vragen!
jippie! super! nou je hormoonwaarden zijn heel netjes dus! wanneer is je punctie nu? die van mij was bij de laatste meting 10.000, ook heel netjes. ik weet niet meer hoe groot ze waren, sorry. maar er zijn er 12 goede uitgehaald. ik ben heel blij voor je
zondag! jij mag nu echt lekker gaan genieten zie ik aan je banner, lukt dat ook? of blijft het na zo'n lang traject toch 'anders'? nou ik weet nog dat ik na mijn vakantie zag dat jij zwanger was, hopelijk volg ik je snel!
Ik ook ervaring... En ik heb gehad dat ik moest stoppen met spuiten en dagelijks terugkomen voor echo en waardenbepaling.. Pas toen het weer laag genoeg was vond bij mij de punctie plaats... Overigens over het zakken mag je maximaal 5 dagen doen... Is het dan nog niet voldoende gezakt zou het afgeblazen worden.. Maaaaaar zoals je ziet ist bij mij helemaal goed gekomen... Over je heen laten komen...
hier ook een positief punctie verhaal. ik zag dat jullie het er ook al over hadden bij het ivf/icsi topic. maar heb de dag ervoor zetpillen ingenomen, een uur van te voren ook een zetpil (pijnstillers) en ik had om extra verdoving gevraagd. ik kreeg een prik in mn bil. En daar reageerde ik zo sterk op dat ik de hele punctie knock out was. Erna idd een beurs gevoel, maarja, niks engs ofzo hoor. Je voelt gewoon dat je rustig moet lopen en lekker liggen op de bank met een kruikje en je lekker laten verzorgen is ook niet verkeerd toch Linda, ik vind het nog steeds moeilijk om echt te genieten. ben nog steeds bang om 'het kwijt te raken'. Aan de andere kant weet ik dat de kans klein is, en voel ik al echt mijn baarmoeder zitten, dus het groeit wel. Heel veel succes zondag! het is voor iedereen weer anders, maar bij mij is het echt meegevallen.
Tja je hebt het er ook voor over! Ik heb ook kalmeringstabletjes gekregen die mag ik vanavond al innemen zodat ik goed slaap! We gaan ervoor! Thanx voor jullie opbeurende lieve woorden.