Help... "spul" opboeren maar rare kleur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosao, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Thijmen boerde net wat op en het had een beetje een licht oranje kleur. Het was ook vrij dik. Als het goed is heeft ie vandaag geen fruit of wat dan ook gehad (hij is op de creche geweest), alleen melk. Daarom vind ik het een beetje vreemd.
    Is dit normaal? Hij heeft af en toe ook wat diarree/dunne poep, maar is verder niet ziek en drinkt goed. Hij is ook vrolijk enzo.

Groetjes Rosa

2. Niet meer actief

mischien wat gal (of hoe je dat ook noemt) ofzo?

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heeft hij misschien iets van roosvicee te drinken gehad ? dat veroorzaakte bij lars nog wel eens een oranje prutje (combi van roosvic. en melk)

4. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Hier ook laatst, niet lichtoranje maar eerder donkergeel. Volgens mij gewoon gal.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja of een koekje gekregen? dat kan ook nog
    dat word ook een beetje oranjig in combi met melk

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Denk dat het dan gal is, volgens mij krijgen ze geen koekjes op de creche bij ons. Gelukkig heeft ie het nu niet meer :)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm zou er even op letten.. doet ie het vaker dan eh.. zou ik het toch eens navragen :)

(en ik dacht dat ze bij osn ook geen koekjes kregen.. zat het hele spul vandeweek gezellig aan tafel een koekje te knabbelen toen job dr kwam halen *grin* normaal krijgen ze crackers of rijstewafels en fruit zegmaar ipv koekjes)

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    geven ze dat met of zonder toestemming ? sorry even nieuwschierig.

Deel Deze Pagina