Dit kwam ik vandaag tegen. Zo dom he. Dit terug sturen naar sollicitant ipv collega. Ik heb zelf even de naam/adres gegevens zwart gemaakt omdat ik vind dat het niet online hoeft maar dit gaat dus heel facebook rond
Te erg voor woorden dit. Dat iemand weinig ervaring heeft en wordt afgewezen, prima. Maar dat het feit dat het een donker persoon is ook een rol speelt (en dat anno 2013) vind ik misselijkmakend! En dit gebeurt denk ik nog veel meer dan we denken. Edit* of is dit topic als grappig bedoeld en ga ik hier nu veel tw serieus op in?
Ja echt he, van je vrienden/familie moet je t hebben. Ik heb dat ook vaker bij die talentenjachten....sommigen zingen zoooo vals en niet 1 kennis of wat dan ook die dat durft te zeggen,
Nee hoor dit is juist helemaal niet grappig. Die 2e foto is op een grappige manier dom. Maar van de sollicitant nee absoluut niet vandaar dat ik het plaatste. Dat dit gewoon blijft gebeuren snap ik echt niet!
Het gebeurt heel veel, het is alleen dat hij het nu zo zegt en dat het bij toeval online is gekomen dat het opeens heel schokkend is.
Toch denk ik dat er wel een verschil zit in de manier van werken tussen de verschillende afkomsten. Natuurlijk gaan deze verschillen niet op voor alle mensen maar bedrijven houden daar wel rekening mee!
Het klopt wel wat je zegt maar maakt je toch net wat wakkerder zeg maar Vind het echt sneu om afgewezen te worden op de 1e plaats om die reden!
sorry hoor , ik ben het eens dat dit soort dingen niet zouden moeten mogen maar ik word ook strontziek van al die reacties op het internet , kan niet mag niet , zeg ik nooit, doe ik niet , zaak moet failliet blalala . iedereen is ineens roomser dan dan de paus zeker .... schei toch uit
Die zaak hoeft van mij niet failliet maar voor de medewerker vind ik maar 1 'straf' passend, ontslag op staande voet. Vind het echt onacceptabel.
Bedreigingen na afwijzing 'donker gekleurde' sollicitant | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl