Er zijn van die mensen...

Discussion in 'De lounge' started by Tulp21, Nov 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dit kwam ik vandaag tegen. Zo dom he. Dit terug sturen naar sollicitant ipv collega. Ik heb zelf even de naam/adres gegevens zwart gemaakt omdat ik vind dat het niet online hoeft maar dit gaat dus heel facebook rond ;)

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik snap niet dat deze vriendin/familielid haar er niet op aanwijst over de panty ;):$

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Te erg voor woorden dit. Dat iemand weinig ervaring heeft en wordt afgewezen, prima. Maar dat het feit dat het een donker persoon is ook een rol speelt (en dat anno 2013) vind ik misselijkmakend! En dit gebeurt denk ik nog veel meer dan we denken. :(

Edit* of is dit topic als grappig bedoeld en ga ik hier nu veel tw serieus op in? :)

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt he, van je vrienden/familie moet je t hebben.
    Ik heb dat ook vaker bij die talentenjachten....sommigen zingen zoooo vals en niet 1 kennis of wat dan ook die dat durft te zeggen,

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Jeetje wat een racist, die eerste..

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nee hoor dit is juist helemaal niet grappig. Die 2e foto is op een grappige manier dom. Maar van de sollicitant nee absoluut niet vandaar dat ik het plaatste. Dat dit gewoon blijft gebeuren snap ik echt niet!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind dat vaak zielig :)

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het gebeurt heel veel, het is alleen dat hij het nu zo zegt en dat het bij toeval online is gekomen dat het opeens heel schokkend is.

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Toch denk ik dat er wel een verschil zit in de manier van werken tussen de verschillende afkomsten.
    Natuurlijk gaan deze verschillen niet op voor alle mensen maar bedrijven houden daar wel rekening mee!

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het klopt wel wat je zegt maar maakt je toch net wat wakkerder zeg maar :) Vind het echt sneu om afgewezen te worden op de 1e plaats om die reden!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik snap m niet. leg het uit.

12. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    sorry hoor , ik ben het eens dat dit soort dingen niet zouden moeten mogen maar ik word ook strontziek van al die reacties op het internet , kan niet mag niet , zeg ik nooit, doe ik niet , zaak moet failliet blalala . iedereen is ineens roomser dan dan de paus zeker .... schei toch uit

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Die zaak hoeft van mij niet failliet maar voor de medewerker vind ik maar 1 'straf' passend, ontslag op staande voet. Vind het echt onacceptabel.

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#14 Polletjepiek, Nov 27, 2013
    Last edited by a moderator: Nov 27, 2013
    Bedreigingen na afwijzing 'donker gekleurde' sollicitant | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Share This Page