Wie weet hoe ik dit kan verwijderen??? Ooo, in een onbewaakt ogenblijk (onvoorstelbaar hoe snel die kinderen kunnen zijn!) heeft mijn dochter eergisteren een stift te pakken gekregen en heeft daarmee onze hele bank ondergekliederd! Heb al gegoogled en van alles geprobeerd, maar niets helpt! Wie heeft er ervaring met deze hardnekkige vlekken????
ooh ik heb een super goede tip: de wondersponsjes van mister proper,daar doe ik 1x in de maand de lederen bank mee en je ziet er niets meer van! mijn zoontje had ooit stilo erop gedaan en na 1x poetsen was die eraf. groetjes
Sofie; die ken ik nog niet! Ik heb wel een wonderspons van het Kruidvat, maar die helpt helaas ook niet. Waar kan ik Mr.Proper spons kopen???
Balbo powerpad. Te koop bij Marskramer in elk geval. Misschien dat je het daar mee kunt proberen, ik krijg er de gekste dingen mee schoon
Aceton helpt ook niet, zelfs pure alcohol niet. En het is niet een streepje, en lijkt wel een echte Picasso... Pfff.....
Zou toch de balbo powerpad proberen hoor. Krijg je ook stift mee van de muur.. En kost iets van 1.99. Hier vind je meer info Drogisterij.net: Balbo Powerpads (2st)
bij mij werkte het helemaal niet. op de muren krijg ik alles er mee af, maar de bank kreeg ik er niet mee schoon...
Heb zelfs alcohol 96% geprobeerd! Morgen idd. die Balbo pads en ook de mr. Proper spons maar halen...Het ziet er echt niet uit het is een hele lichte bank en er zit donkerblauwe en groene stift op! Echt zo vreselijk!!! Maar ja, eigen schuld dikke bult. Ik heb blijkbaar de stiften niet goed genoeg opgeborgen!!!! (Wist eerlijk gezegd niet eens meer dat ik deze stiften had. Deze hebben ze een tijd terug kado gekregen maa ik merkte al gauw dat ze moeilijk van de handjes te wassen waren. Ik heb toen afwasbare gekocht en deze weggegooid....Nou ja, op deze 2 na blijkbaar!)
Oh ik lees ff mee of het helpt. Hier ook een picasso op mijn leren bankstel. nou is mijn bank gelukkig groen en de stift ook, maar je ziet het wel.