folder bezorger

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb eens een topic geopend over de folder bezorgers die aan het einde van het jaar voor de deur staan voor geld en wat jullie ervan vonden.

Toen heb ik gezegd dat ik het best onzin vond om iets te geven voor gratis folders en dat ze hier ook niet altijd even netjes zijn met bezorgen.

nu weet ik ook alweer waarom ik ze niks heb gegeven....Ik heb 7 weken de folders niet gehad grrrrr. Ik heb op internet mijn postcode ingevuld bij interlanden maar ik heb niet het idee dat ze daar wat mee doen. Dus ik gister gebeld en was toen al pissig. ze zou het probleem bij het hoofdkantoor leggen. Ze vond 7 weken ook al een lange tijd. Nu heb ik ze vandaag weer niet gehad. de 8e week dus he! Dan bedenk ik ook dat dat meisje die het al een hele tijd deed waarschijnlijk gewoon haar geld krijgt. Misschien ben ik wat suffig, maar ik vind folders kijken gewoon leuk;):)

ik wilde even mijn frustratie kwijt...thanks meiden

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik ken het! Heb ze ook al een tijd niet gehad.. En ook ik vind t leuk om folders te kijken! :D Bij ons hebben ze er ook nog eens een houtje van om het gewoon op de trap te gooien...
    Het is ook zoveel moeite om ze netjes langs te brengen en een beetje te werken voor je centjes ...zucht...;)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik geef alleen de gasten vd Telegraaf geld, 10 euro, altijd. En waarom? Omdat ie altijd stipt om 06:30 op de mat ligt, weer of geen weer, spekglad of sneeuw, ALTIJD is ie er.

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha waarschijnlijk is dat ook juist de reden waarom ze geen folder meer bij je langsbrengen :p:p

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik krijg ze dus steeds wel terwijl ik zo'n nee-neesticker op de bus heb..

Is ook irri hoor :D

6. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    hier ook hoor baal er echt van wil graag het kruidvat blaadje.
    nu al ook 4 weken niet gehad en laast 4 pakken zo kan ik het ook.
    maar weet niet wie er hier bezorg want wil een klacht in dienen.

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    of degene die bij jou bezorgd zit ook op zp en heeft je reactie gelezen hahahaha dat zou n bak zijn!

8. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik kan ook niet zonder folders hoor!
    Ik ben meestal niet thuis als ze komen met zo'n kaartje. Maar anders geef ik ze wel iets, zeker die altijd op woensdag het gemeentelijke blaadje bezorgd.
    Mijn ouders gaven altijd een fles wijn aan de krantenbezorger van NRC.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind folders kijken wel leuk, maar we worden er soms mee 'doodgegooit'. Soms krijgen we in één week tijd stapels en stapels.... Kom er niet eens doorheen dan, dus nu tegenwoordig verdwijnen ze ook weleens linea recta de oud papier bak in.

10. Blaak

Blaak Niet meer actief

Idd hier hetzelfde. Folders is leuk om te kijken, maar als het er zoveel zijn , vind ik het ook een beetje te overdreven..

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hier ook big frustrations over de krantjes! wij krijgen gewoon al 3jaar!!!! de krantjes op vrijdag middag!! ja, en als je dan naar het kruidvat loopt omdat er iets leuks in de folder staat is het al op natuurlijk want bij ons lopen acties van maandag tot vrijdag zzzzz... klagen helpt overigens niet! dan gaat het 2 of 3 weken goed en dan gaat het weer gewoon lekker zijn oude gangetje zzz...

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb het in mijn oude huis ook gehad, 3 maanden geen folders, en toen ineens met oud en nieuw wel, en geld vragen. ja daahaag!
    in het nieuwe huis gelukkig wel, folders zijn leuk :)

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ze krijgen hier geen cent van me tijdens de kerst, klinkt hard maar doe het gewoon niet ze krijgen gewoon betaald door hun werkgever ...

En tegenwoordig heb ieder bedrijf wel een foldertje en word soms echt stront ziek van hoeveel folders er op de mat liggen, als je het allemaal bij elkaar legt dan is de krant nog dunner dan dat hele pakket met folders ... Ik kijk er werkelijk nooit in, manlief wel maar ik heb er niets mee, als ik aanbiedingen wil dan ga ik gewoon naar de desbtreffende winkel en kijk wat er dan is, vaak zijn 9 van 10 aanbiedingen in die foldertjes er niet eens ..

14. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Hier komen foldertjes ook nooit op tijd. Ik kijk er ook graag in, maar als ze niet komen dan is het maar zo. Hetgene waar ik me dan weer aan erger is, ik werk als verkoopster, dat de mensen dan in de winkel naar me toe komen, kwaad zijn om dat het product al uitverkocht is en dan doen alsof het MIJN fout is. Alsof ze niet begrijpen dat ik niets te maken heb met het drukken en rondbrengen van die foldertjes.

15. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier worden regelmatig de folders gedumpt in de oud papierbak door de bezorgers ipv dat ze bezorgd worden.

Je ziet ze gewoon van het afhaalpunt gelijk naar de papierbak een paar straten verderop rijden.

16. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    hier vind ik het ook leuk om folders te lezen.. en inderdaad met kerst zie je ze ineens heel vaak en soms halen ze de folders uit elkaar en komen zelfs 2 keer.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@female hahaha ja dat zal zo maar eens kunnen. mmm misschien moet ik ze toch maar wat geven hahaha!!

maar goed nieuws. ik heb ze gister ontvangen!!! jippie, hang de vlag uit hahaha

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.806
    19.052
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij krijgen 2 of 3 keer in de week folders, maar er hebben wel 6 'bezorgers' aan de deur gestaan. Jaja. Ik wens ze altijd heel vriendelijk fijne feestdagen en dank je wel. :) Ik betaal ze inderdaad niet, het is geen dienst waar ik om gevraagd heb en ze krijgen gewoon betaald door hun baas. Daar hoef ik geen fooi voor te geven.

Een krantenbezorger vind ik wat anders, die bezorgd het dagblad (als het goed is) altijd mooi op tijd, weer of geen weer. Terwijl die folderjongens en - meisjes zelf beslissen wanneer ze het doen. Als het rotweer is, komen ze gewoon later of helemaal niet.

19. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Misschien digitaal kijken een optie? ;)
    ik zou ook balen, ik ben gek op knippen met mijn dochter.
    Weekmenu's samenstellen :D

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    dat dacht ik ook al gnagnagna:D

Deel Deze Pagina