Ik heb sinds twee weken steeds veel last van rommelende darmen. Herkent iemand dit?? Net of je darmen plaats moet maken voor het kindje ofzo..kan dat? Niet dat ik me zorgen maak, maar ben gewoon even benieuwd of dit bij de zwangerschap kan horen.
je darmen maken idd plaats voor de kleine alles word omhoog geduwd zodat de kleine lekker de ruimte heeft om te trappelen en om lekker te groeien...
ik heb er ook erg last van al vanaf vorige week...ben ook nu wakker omdat ik net een kwartier op de wc heb gezeten pffff... heb deze vraag bij het verloskundige topic gesteld...kan dus de hele zwangerschap duren...
Hahaha... Maar, de hele zwangerschap?? Ik heb een moeilijke stoelgang en ook niet winderig ofzo, maar elke keer dat gerommel...hahahaha.
Jaaa heb ik ook gehad hoor!!! Daarna dacht ik dat het mijn darmen waren, maar het was mijn kleintje... hihi... voelt beetje zelfde vind ik. Nu is ze de hele dag door aan het bewegen
Ik heb de baby nog niet gevoeld...misschien heeft het rommelen er iets mee te maken? Ik weet eigenlijk ook niet goed waar ik op moet letten/ wat ik moet voelen.