Hoi allemaal, we komen er niet uit en we hebben nog maar 1,5 maand... Ik heb begin deze maand al eerder een bericht geplaatst maar niks wat aan suggesties de doorslag geeft dus vraag opnieuw om inspiratie Ik zoek een stoere / pittige / aparte / coole meisjesnaam! Ik heb echt al honderden namenlijstjes verslonden dus hoop op iets wat nergens anders tussen staat. We hebben al een prachtige meid met de naam Storm, hoeft niet in dezelfde richting maar moet er wel aan gewaagd zijn In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Alex(is) Billy Bo(dil) Feya Gigi Hazel Ise Lea Lexi Loïs Nica Pom Quinn Rebel Roxy Sterre Tara Vieve Xenia Zara
Rae, Jackie, Charlie, Kaja, Tatum, Tamar, Juno, Jordyn, Doris, Bobbi, Bodhi, Levi, Marlon, Arwen, Mel, Kars, Max, Kess
Los van het vorige topic: ik vind de volgende namen voldoen aan stoer/pittig/apart/cool: Kaja Tyche Rava Febe Inte Lotis Flo Caeli Sloane Lou Biene Leto Raye Aerin Jalou India Xante Juno Hebe Trix
Ik probeer het eens, maar meestal als ik iets noem dat 'apart' is, is het weer te apart Zitten een aantal unisexnamen (net als Storm) tussen : Alix Blue Brynn Ché Chess Dido Jinn Mex Minx : soort dahlia Mirr Nim Nio Odès Phlox - Floks : bet. 'vlambloem' (plox = vlam in het Grieks) Raeven - Raven Rho - Ro Tex
Hoi, ik had bij mijn vorige topic een beetje een richtlijn gegeven met wat we al in gedachten hadden en daar loop ik een beetje op vast, dus hoop een beetje dat er zonder ons eigen lijstje andere namen naar boven komen... Dat en de hormoonstress die toeslaat dat we er maar niet uitkomen
Tatum Bliss Abby Hazel Maura Neva Vere Tessel Teddie Nika Dané, Danae Nena Erin Steffie Dewi Mika Doris Iva Pam Robin
Teddy Luus Skye Moon (gewoon als Moon) Zora Reza Kae Ilvy Kaya Juul Jip Terra Tara Nila Lotus (erg leuk erbij)
Bess Pippi of Pippa Keet Sunne Fiep of Fieb Lexi Deze namen kwamen in me op... Ik probeer een beetje out of the box te denken
Bowi / Bowy / Bowie Carmen Cleo, Cléo, Cleó Coco Disa / Diza Ebba Eden Elis / Eliz Elva Esa Evanna, Evanne, Evanthe Flinthe / Flynthe Harley, Harlow Harper Hessa Hisa Hunter Ianthe Iluna Indra Isalin / Izalin, Iselin / Izelin Isaure, Isaura Isolde Isora Iva, Ila, Ida Jess, Joss Jinda / Yinda Jindra / Yindra Jinne / Yinne Julis / Yulis Junis / Yunis Karo / Caro / Karó / Caró Lenna Lilan Lilith Linou Liva, Lina Lola Lora Loua Lunis Malin Mara, Maia / Maya Meryl Mirle, Marle, Merle Mirva Molly, Millie Mona Morgan Neva Nita, Niva, Nika, Nila Nola Nova Polly Quinte / Quinthe Raia / Raya Rana, Rona Rica / Rika Rilou Rou / Roux Rowis / Roïs Roxy Roza / Rosa Ruby Rue Runa Tara Vanna Vika, Vita, Vida Willa Yinthe Ylva Yula Zina, Ziva Zora