Iets te snel met verzenden! Ik vind Pim als meisjesnaam ook erg gaaf! Komt overeen met je oudste qua uniseks...en ik hou er persoonlijk van dat als je Nederlands bent begonnen met namen je ook bij Nederlands blijft. Misschien dat een internationale naam raar kan klinken samen. Maar meningen verschillen...en jullie moeten het mooi vinden! Mensen die het niks vinden hou je altijd
'Storm' is toch niet per se Nederlands? Verder zou ik nu ook niet direct voor Nimf kiezen, zoals hier in het topic genoemd werd. Ik denk dat de meeste mensen toch aan een 'nymf' zullen denken bij die naam en tja.. Ik zou het m'n kind niet aan willen doen. Verder staan er echt hele toffe namen in dit topic, zit er al iets voor je bij TS? En zo ja, welke dan en welke absoluut niet?
Ik blijf Loïs een erg stoere naam vinden 😉 maar zag net Vesper voorbij komen maar dat vind ik ook super leuk bij Storm klinken! Zijn jullie er al een beetje uitgekomen?
Ik weet niet of ze al genoemd zijn, maar deze namen vind ik echt perfect bij Storm! Moon Mint Mijs Vooral Mint past er heel mooi bij vind ik!