Ik heb dat ook wel een beetje, maar het went wel hoor. Ik moet zeggen dat mijn man nog steeds vaak de miele pakt, maar ik vind de dyson erg handig. Wij hebben hem al een paar jaar, geloof toen de v8 nieuw was (die hebben wij geloof ik met extra hulpstukken) en die van ons heeft 2 standen, normaal en max. Ik gebruik altijd de max stand en kan dan niet heel lang zuigen, maar dat is wel zo goed voor mijn rug, beter 2x per dag die 7 minuten, dan 1 x een kwartier. Doordat die zo handzaam is, heb ik dan met 1 accu de trappen, overlopen en een gedeelte van de slaapkamers gedaan (uitgebreid, met de franse slag alle slaapkamers ). Eerder moest ik de trappen altijd vragen aan mijn man (en die doet al erg veel in het huishouden), ik krijg teveel last van mijn rug met een gewone stofzuiger. Als je dat niet hebt zelf of als je een slede-stofzuiger wel makkelijk pakt zelf, zou ik denk ik daarvoor gaan, omdat die een stuk goedkoper zijn. Ik ben in ieder geval heel blij met de dyson. Het voordeel van het knopje in moeten drukken, is trouwens wel dat die accu-tijd ook echt volledig benut wordt voor het stofzuigen. Je laat los als je hem van de grond pakt, als je dat niet had, zou je veel minder kunnen zuigen met dezelfde accu, doordat die dan doorgaat tijdens loze tijd.