help, straks alleenstaand met 3 kleine kindjes

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Makkie, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, het komt steeds dichterbij dat ik straks alleenstaand verder moet met mn drie kleine kindjes. De oudste is 3, de middelste bijna 2 en de jongste moet ik er nog uitpoepen hihihi :p

Er zijn al een aantal dingen opgestart: ingeschreven bij het UWV
    als werkzoekende (ik heb bijna geen inkomen, 0-urencontract, veelal thuismama geweest), eind juni intake aanvraag bijstandsuitkering, ingeschreven huurwoningen. Mediator in de arm genomen voor een ouderschapsplan ed....

Mijn ex vertrekt vandaag uit onze koopwoning, zodat ik mijn bijstandsuitkering kan aanvragen. Dit kan niet zolang we samen ingeschreven staan. Mijn ex gaat de hypotheek op zijn naam zetten, zodat ik vrij ben van de woning straks, hij komt hier weer wonen als ik een huurwoning heb....

Verder even geen idee wat te doen/regelen, ik moet me nu eerst op de bevalling concentreren. Maar er spookt me vanalles door mn hoofd de hele dag.

Bovenalles ben ik blij straks alleen te zijn, mn vriend heeft me na 12 jaar laten vallen, vreemdgegaan tijdens de zwangerschap en nu ik hoogzwanger ben een relatie opgestart met deze desbetreffende huppelk.. Dus ben hem liever kwijt dan rijk...

maar zie er zooooo tegenop om alleen opnieuw te moeten beginnen, pffffff kan ik het wel, red ik het wel, komen mn kindjes straks niets te kort??

Alle tips, ervaringen, rechten/plichten zijn nu meer dan welkom!! Thanx dames!

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow meis ik heb geen tips oid maar wil je gewoon heel veel kracht en stertke wensen!!

jullie kunnen het zeker en komt echt helemaal goed (makkelijk gezegd hier natuurlijk!)

hele dikke knuffel!!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Hele dikke knuffel! Lijkt me inderdaad allemaal heel beangstigend maar je zult versteld staan van hoeveel je aankan! Veel succes!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat een lieve woorden, thanx meiden!!

5. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Het zal pittig worden, maar je zult je ook enorm sterk voelen dat je het allemaal wel zonder die **** kan!
    Beter alleen, dan met iemand die je niet geeft wat je verdient!

En de kindjes, die zijn allemaal nog jong & flexibel. Die worden gelukkig van een warm thuis met veel liefde en dat kun je ze zeker geven!

Sterkte!

Deel Deze Pagina