Oh en wisten jullie dat er echt heel weinig Peters geboren worden de laatste tijd? Die moet ik hier ook maar eens voorstellen denk ik....
Ravi Rody Reda Roger Ralph Ramses Remi Richie Rinse Roméo Roan Rory Russel Riko Rende Ian Ilja Ilias Iloy Ippe Iwen Irwin Ivar Ivan Succes!
Cas Axel Jens Wessel Teun Sorry andere lijsten niet doorgeken.Misschien dubbel. Weet niet of je de naam van je dochter ( eventueel prive ) door wil geven ? Misschien dat er dan wat meer inspiratie komt
Meiden, bedankt voor het meedenken! Zie leuke namen voorbij komen, maar niet leuk genoeg voor ons ( schaam) helaas... Ik denk dat ik ' onhelpbaar' ben
Waarom gaan jullie dan niet voor Loek? Als jullie deze naam echt erg leuk vinden, gewoon doen. Dat de naam van je dochter ook met een L begint, er zijn ergere dingen
Heb je inmiddels al een naam gevonden? Mijn zoon heet Hugo. Gewone, korte, stoere naam, die je niet al te veel hoort, waar je geen gekke dingen op kan rijmen en die iedereen in het buitenland ook kan uitspreken.. Niet te hip en stond geloof ik vorig jaar ergens op plek 48 in de top 100.. Lastig he!
Mee eens!!! Wij willen niet weten wat het wordt maar zowel de jongens als de meisjesnaam die wij bedacht hebben beginnen met de M. Jongensnaam staat sowieso vast dus als dit een meid is en er komt daarna eventueel een jongen hebben we ook twee kids met de M. Maakt ons echt niets uit, als je de Loek een mooie naam vind vind zou ik hem gewoon zo noemen, ik vind namen die met de zelfde letter beginnen vaak ook wel mooi bij elkaar passen. Succes meid!
Dat gevoel heb ik ook... En ik kom er echt niet uit met de naam. We tillen het nu maar over de kerst heen, maar het knaagt wel aan me dat ik niet het wauw gevoel krijg. Het liefst wil ik dan ook meteen vuurwerk erbij voelen en dat de fanfare langskomt. Maar dat zit er denk ik echt niet in. Zeker niet als we het beide mooi moeten gaan vinden.
Wij weten het nog steeds niet... Misschien gaan we dan toch voor Loek.... Ondanks de l aan het begin....
Ik vind Loek ook super voor een jongen! Onze naam voor een jongen was: Morris....niet alledaags en ook prima voor een volwassen vent.