Haha ik herken die gedachte. Zeker omdat ik zelf een lelijke baby was! Maar ik denk dat je je eigen kind altijd mooi vind. En ze veranderen zooo hard, mijn dochter heeft een minder mooie periode gehad nu ik de foto's terug zie. Maar zelfs toen vond ik haar prachtig! Begin me nu af te vragen of ik niet stiekem een lelijk kind heb en het zelf niet zie hahaha
Ook al is je baby net een lelijk aapje, jij vindt hem/haar sowieso het allermooiste kind wat ooit geboren is! Ik moest wel lachen toen ik laatst een vage kennis sprak. Zij heeft een dochtertje net zo oud als onze Jesse, beide zijn nu net twee. Jesse was heel klein, nog geen 5,5 pond, en zij kreeg een achtponder met superdikke wangen. We waren de eerste keer tegelijk bij het CB. Ik vond haar kind echt zooooow lelijk en zo'n raar rond hoofd hebben, net een teletubbie. Natuurlijk heb ik dat nooit gezegd tegen haar maar ik dacht: te hopen dat dat nog goed komt met dat kind. Toen zij laatst onze Jesse zag, vertrouwde ze me toe: wat is Jesse toch een mooi kind geworden! Toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem zo'n mager klein kindje dat ik dacht: daar komt niks van terecht. Zo hebben we dat dus van elkaar gedacht!
ik herken het ook had die gedachten ook, maar toen ik hem op mijn buik had liggen, dacht ik alleen maar wat ben je knap. hier een foto paar min. na de geboorte.
Oh ik krijg echt bijna de slappe lach van dit topic! Zo grappig wat jullie hier allemaal schrijven...!
Andersom, dus terugkijkend: vrienden van ons vonden hun kerel de mooiste van de wereld, als ze nu, een jaar later, de foto's terugzien, schamen ze zich voor hun verliefdheid Achteraf kan je t altijd anders vinden, op t moment zelf valt t volgens mij best mee
Hahahahaha!!!! Geweldig al die antwoorden hier, lig echt in een deuk! Maar ik begrijp je wel Marjan, je weet natuurlijk niet van te voren wat er straks uit je floept! Hahaha. Ik weet nog dat darren werd geboren, en hij werd op m'n buik gedropt; een klein paars punthoofdig monstertje hahaha. Maar mijn God, ik had nog nooit zoiets moois gezien in m'n leven!! Whahahaha!!!! Als ik nu die foto's terug kijk denk ik dat ik zwaar aan de drugs moest hebben gezeten om dat paarse ding mooi te kunnen hebben gevonden, maar ik had nix op toen hahaha. Zal morgen een foto plaatsen als jullie het aandurven! Donderdag wordt hij 5 en echt, hij is nog steeds de knapste!!!! Dikke kus!
Nou ik ben wel heel benieuwd hoe dit kindje eruit ziet... Ik vind baby's zonder haar vaak veel minder leuk eruit zien, Eva had een lekker bosje haar. Is dus ook wat ik van een eigen kind gewend ben. Ben soms wel een soort van bang dat we nu een kale baby krijgen en ik dat dan ook niet zo mooi vind... kan me er ook zo weinig bij voorstellen, dat wij een kind krijgen zonder haar! Maar ik weet zeker dat ik haar heel erg mooi ga vinden! Was met Eva ook, als ik nu foto's terug kijk vond ik haar als pasgeboren baby helemaal niet zo mooi... maar toen wel! . Als ik nu zo terug kijk vind ik dat ze pas echt mooi werd na een maandje.
Nou kijk het is sowieso het meest prachtigste wezen voor je ooit, het is je eigen kind. Maar ik vond mijn baby echt niet de mooiste van de mooiste. Hij had erge rimpels, net een Sharpei. Pas paar dagen later begon ik hem wat te vinden en nu is het natuurlijk de knapste ever
hier mijn binkie net na de geboorte moet wel zeggen dat hij met een kz is gehaald en dus niet zo in de kreukels heeft gelegen omdat ie niet door het baringskanaal heen moest haha
op de eerste foto trouwens wel een plat hoofdje aan de boven kant van het liggen tegen me ribben en de beentjes omhoog door de stuitligging en daar was ik zo bang voor dat ik dat heel eng zou vinden om te zien omdat ze me al hadden gezegt dat de meeste stuitkindjes met de benen helemaal omhoog liggen, dat leek me echt zo eng maar dat was het niet ik had er helemaal niet opgelet had het ook niet door later op de dag pas toen me man het zei had ik zoiet oja dat is waar ook maar hij lag ook in een doek dus zag je het ook niet.
Ooh ik herken het ook....nu komt het schaam schaam... Ik heb laatst gedroomd dat ik was bevallen en dat ze de baby op mijn buik legde en de kleine had echt van dat vuur oranje rood haar en dat ik in mijn droom zei.....stop maar terug.... (ga weer janken zou ik NOOOIT doen)... en ik schrok toen wakker.... Heb me hier best voor geschaamd dat ik dit gedroomd heb want ik weet toch wel dat ik mijn kleine prinsesje de mooiste ever vind