Help straks is de baby lelijk.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marjand, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Gelukkig voor de kleine meid was het snel zoals het hoorde....lijkt me toch lastig als je een arm hebt die het niet doet...

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat een droppie!!

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hahah, dit is zo herkenbaar. Wij hebben een hele gecompliceerde zwangerschap en natuurlijk staat voorop dat ze gezond moet zijn....maar....Wij hebben ook een tijdje gevonden dat ze een heel ver uitstekende bovenkaak had, waardoor ze eigenlijk behoorlijk veel op een aapje leek...En daarna hebben we nog een keer gedacht dat ze maar 1 oog had. En dat is allemaal veel minder belangrijk dan een gezond kind, maar niemand wil toch graag een apie krijgen!? Als we kunnen kiezen krijgen we toch allemaal een prachtig kindje (en of dat nu objectief of subjectief is dat doet er dan niet meer toe!)

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hahahah baboe ik moet zo hard om jouw post lachen.
    "maar niemand wil toch graag een apie krijgen?!"
    :D

Ik ben het helemaal met je eens, en met de meeste vrouwen hier. Soms ben ik dat "ach, als het maar gezond is, dat is het belangrijkste" helemaal zat. Natúúrlijk willen we dat allemaal het liefste en vinden we dat het belangrijkste. Maar net of je dan niet verder mag dromen/fantaseren/zorgen maken over andere dingen. Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk om die moeders te geloven die zeggen dat het ze niks uitmaakt wat het kindje verder mankeert, zolang het maar gezond is. Je wil toch gewoon het allerbeste?

5. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Precies!
    Tuurlijk houd je van je kindje, hoe het er ook uit ziet. Maar je mag toch wel hopen op een mooi beebje?

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik maakte me voorheen niet zo druk, vond mijn zoontje namelijk de aller aller aller mooiste :D maar heb vorige week een groei echo gehad en daaruit blijkt dat zijn hoofd een week voorloopt op groei en zijn benen een week achter lopen op groei...
    dit maakt mij onzeker, hoe komt hij er dan wel niet uit te zien???
    krijg nou telkens dromen dat mensen in de kinderwagen kijken en gewoon van schrik hun adem in houden en dan weg lopen :(
    natuurlijk maak ik me gewoon druk, en komt het allemaal best goed, want wat is nou 1 week verschil.....!
    maar ik ben minder onbezorgd dan de vorige keer...

ff foto's spammen van mijn 1ste zoontje...

dit is direct na de geboorte (klein paars punthoofdig frummeltje)

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    en dit is 5 dagen later!!

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wauw, wat een mooi kindje!!
    En ach, meteen bij de geboorte moet je vaak maar niet op letten, hahaha!

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou, helaas, maar mijn tante vond haar jongste zoon ECHT lelijk. Met de geboorte, maar daarna ook nog steeds. Hij is nog steeds niet de knapste, maar ik denk wel dat ze er redelijk snel overheen is gekomen. Uiteindelijk gaat de liefde denk ik toch winnen.

Ik vond mijn zoontje net een chinees toen ie werd geboren. Dat was echt het eerste wat ik dacht. Maar een seconde later vond ik hem al prachtig en de dag daarna kon ik alleen maar naar hem staren.

Als ik nu foto's van hem bekijk, vond ik hem nog steeds als baby erg mooi, maar later werd ie wel wat dik. Op sommige foto's heeft ie een hele lelijke onderkin ;) Dat is gelukkig inmiddels weer bijgetrokken nu ie zoveel beweegt en geen flesvoeding meer krijgt.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik zei toen hij net geboren was tegen de verpleegkundige: 'het is net ET' (de alien). Mocht ik niet zeggen ;)
    Maar ja hij had zoveel rimpels in zn voorhoofd, waarschijnlijk hoofdpijn van de vacuum.
    En een paar dagen later was het mooi bijgetrokken hoor. Maar verliefd was ik zeker vanaf het begin, lelijk of knap, het was MIJN kind en dat was geweldig!

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D Herken de angst ook wel hoor..
    En ik vond mn dochter niet echt super.. Toen de kraamhulp zei "wat een mooi kind is het toch", vroeg ik of ze dat niet gewoon tegen iedereen zij, en als ze het niet zo vond, ze het ook best mocht zeggen :) *oeps*
    Na een week of 6, toen vond ik haar dr wel mooi uitzien, de kreukels wat weg enzo..

Op deze foto was ze een uurtje oud..

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dit zijn de eerste foto`s, waarop ik haar wel mooi vind ;) Toen kon ze ook al lachen.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha als ik nu de babyfoto's van Louise terug kijk denk ik: aiii wat een gedrocht.

Maar toen vond ik haar de mooite!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat heb ik echt nooit gevonden. Ik vond Isabella gelijk geweldig mooi.

Met een mooi wipneusje en klein lijfje.

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    #135 Moonfairy, 13 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
    Ik heb mijn meisje nooit lelijk gevonden,was op slag verliefd..!!:D

Net na de geboorte!

Bekijk bijlage 58363

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    #136 Moonfairy, 13 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  17. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tijdens de zwangerschap was is ook bang dat ik de baby lelijk zou vinden en dan gemaakt blij moest zijn gelijk na de bevalling;)

Hij werd op mijn buik gelegd en er kwam een gevoel over me heen van "dit klopt precies, had geen andere baby kunnen zijn die beter bij ons past". En er eigenlijk nooit meer aan gedacht tot ik deze topic zag.

Deze zwangerschap is het nog geen enkel moment in mijn gedachte opgekomen. Ga er vanuit dat ik direct na de bevalling er precies hetzelfde over denk als bij de eerste!!!!

Gr Heel

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ahh maar jij hebt nu ook ervaring he...:D

Deel Deze Pagina