Help! Streep onder navel en vreemde menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pippi18, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippi18

pippi18 Nieuw lid

24 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik maak me een beetje zorgen, ik ben 18 jaar en nog totaal niet bezig met kinderen maar ik heb deze maand een erg vreemde menstruatie gehad en een streep onder mijn navel ontdekt die steeds duidelijker lijkt te worden.

Vorige vrijdag was mijn NOD, maar ik had die zondagavond daarvoor een kleine bloeding gehad dit was maandag ochtend helemaal weg.
    Dinsdagavond had ik weer een heel klein beetje bloed maar na een uur veranderde dit in bruin verlies en dit heeft aangehouden tot vrijdag , zaterdagmiddag heb ik wel weer bloed verlies gehad tot en met zondag avond maar dit was zo weinig dat ik niet eens maandverband heb hoeven gebruiken.

sinds een week zie ik een streep lopen vanaf mijn navel richting mijn schaamstreek en deze lijkt steeds duidelijker te worden,

donderdag (de dag voor mijn nod) heb ik een test gedaan van kruidvat en deze was negatief, ik ben alleen bang dat het te vroeg was en weet eigenlijk niet waarom ik die toen al heb gedaan, uit zenuwen denk ik.

ik ben ook twee dagen erg misselijk geweest met vlagen verspreid over de hele dag.

kan het zijn dat ik zwanger ben of maak ik mezelf gek?

zie hier een foto van mijn buik
    20130618_155133-1.jpg

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Als je het wilt weten zal je nog een test moeten doen. Die streep zegt helemaal niks trouwens. Die heb ik ook en ben niet zwanger en ook nog nooit zwanger geweest

3. pippi18

pippi18 Nieuw lid

24 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee ja ik ga morgen ochtend nog even opnieuw testen, vind het heel apart dat deze streep er echt pas sinds een week zit..

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    De zwangerschapsstreep zie je vaak pas later in een zwangerschap. Als je velletje begint te rekken..

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar je kunt best een testje doen.
    Het is niet ongewoon om eens een afwijkende menstruatie te hebben, dat hebben we allemaal wel eens

.... Zou trouwens tekenen voor zo'n strakke buik!.....

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik zou nog een keer testen.

Maar ik vind het wel raar dat als je er niet mee bezig bent je ongi dag je NOD noemt=> Niet OngesteldheidsDag...

Slik je de pil? Gebruik je condooms?

6. pippi18

pippi18 Nieuw lid

24 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben afgelopen dagen heel veel bezig geweest met zulke forums t
    te lezen om antwoorden te vinden en aangezien jullie het allemaal nod noemen heb ik dat ook maar gebruikt zodat jullie me beter begrijpen.

Ik ga morgen testen, ben twee keer mijn pil vergeten deze maand en heb wel gezien dat dat precies in mijn vruchtbare dagen is omdat ik dat altijd bijhou met zon app zodat ik precies kan zien wanneer ik mijn stopweek moet beginnen en wneer ik ongesteld moet worden deze app geeft ook je vruchtbare dagen aan..

Mijn menstruatie loopt al sinds ik ben begonnen met de pil iedere maand precies hetzelfde vandaar dat ik het zo eng vind

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Hé Pippi, je kunt even testen, maar ik zou me niet zorgen maken dat je zwanger bent.
    Ik heb ook zo'n streepje onder mijn navel (mooi hè?) en ze wordt altijd duideljker als ik een beetje bruin wordt. Heb je misschien de afgelopen weken met je buik in de zon gezeten en dat je het nu (ineens) ziet?

Dat je NOD gebruikt, begrijp ik hoor, leuk om te horen dat je moeite deed voor ons. :)

8. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoii.

Het kan best zyn dat je misschien zwanger bent hoor :)
    ik had dat ook toen ik wiste dat ik pas zwanger was..
    ik keek na de spiegel en zag vreemde streepje zoals jou ..
    had m nog nooit gehad dus.. ik hoop dat je zwanger bent meid..
    ik duim voor je
    xxxx

Deel Deze Pagina