Onzeker...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wishmom, 23 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik had van de week een lichte streep op de action early. Nu ben ik officieel overtijd. En de testen zijn goed donker geloof ik.
    Ik gebruik utrogestan ivm herhaalde miskramen. Heb 2 dochters gekregen via deze weg. Ben nu zwanger en gisteren had ik bij de utrogestan (afscheiding sorry) een beetje heel licht bruinig zitten. Meteen weer onzeker :(. Nu niets meer gelukkig en vanochtend wederom getest... Kruidvat en action normaal. Zou 4+1 moeten zijn ongeveer. Wat vinden jullie? Ene is van van de week andere vanochtend. Dat een druppeltje bruin kan me zo onzeker maken...

Bijgevoegde bestanden:

2. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met utrogestan, maar jouw testjes zien er prachtig uit! Ze knallen echt!:D
    Ik zou mee geen zorgen maken als ik jou was!:thumup:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Je testen zijn prima.

Met utro heb je iets meer kans op een onschuldig drupje roze/bruin.
    Doordat je ze inbrengt kan het zijn dat je iets raakt vsn binnen en dus een soort van wondje maakt waardoor je dus een drupje bruin/roze kan verliezen ;)

Wat jij had is dus zeer onschuldig en betekent niks slechts hoor ;)

4. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Lief van je dank je wel...zo gek dat je je weer zo snel zorgen kan maken. Dat is denk geschiedenis van veel miskramen... bedankt dat je de tijd nam om even te reageren :)

5. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Mijn miskramen begonnen altijd met bruin. Maar goed ik zie de testen wel echt oplopen..ben super onzeker weer. En dat na 2 kids, maar goed wel 6 miskramen gehad maar dat was zonder de utrogestan.

bedankt voor je tijd! :)

6. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Helemaal logisch toch dat je dan wat onzeker bent! Maar voor nu ziet het er hartstikke goed uit! Ik ga voor je duimen dat het deze keer wel goed gaat! :)

7. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Ik snap dat je onzeker bent, maar is niet nodig lijkt me! Prachtige testjes :thumup:

8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Je testen zijn echt prachtig! Maar ik snap je onzekerheid heel goed. 6 miskramen is niet niks! Gezien je testen geen reden tot zorg, maar het blijft spannend. Succes!

9. Mommy78

Mommy78 Niet meer actief

Je testen zien er mooi uit, en wat ook RoGiJuLi zegt, je kunt met het inbrengen van de utro een klein wondje veroorzaken wat een beetje roze of bruinverlies kan geven. Je onzekerheid is echter heel herkenbaar. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je deze keer een plakker hebt

Deel Deze Pagina