Hoi, We hebben een qibbel fietsstoeltje gekocht. Maar nadat we hem gemoneerd hadden merkten we dat mijn stuur niet meer zo goed kan draaien. Dit lijkt me erg gevaarlijk! Heeft hier iemand ervaring mee of misschien tips?? Alvast bedankt
Voor zover ik weet heb je bij elk fietsstoeltje een iets kleinere draaicirkel omdat de voetensteunen tegen je frame aankomen bij het draaien van je stuur. Ik heb het namelijk al ontelbaar keer gelezen en sinds afgelopen weekend zelf ondervonden. Het is afhankelijk van het stoeltje en de fiets in hoeverre het 'ernstig' is. Bij mij is het maar minimaal... Misschien kun je een ander stoeltje proberen of een andere fiets.
Pfff, wat een gedoe zeg. Ik kan wel draaien maar niet scherp genoeg. Zijn er fietsstoeltjes die dit probleem niet hebben?
Ik heb een GMG fietsstoeltje en daarbij kan ik niet helemaal 'scherp' sturen, maar toch wel zeker 85%. Ga anders eens langs de fietsenmaker met je fiets (en het stoeltje). Misschien hebben ze daar een oplossing of kun je in ieder geval wat stoeltjes testen...
Hoe bevalt die fiets je? Ik ben toevallig ook naar de fiets aan het kijken. Of van dat type de transport maar die heeft maar 3 versnellingen. Nog gefeliciteerd met de eeste verjaardag van je kindje
Ik heb een Batavus mambo met Bobike stoelt. Helemaal geen problemen mee. En ik heb ook nog een oude oma fiets staan met oud fiets stoeltje en daar heb ik het ook mee. De voetsteunen komen tegen de stuur stang aan.