HELP sudocreme in haar..

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    nou titel zegt het al me dochter dacht het was shampoo ofzo. end ie heeft de grootst pot met sudocreme helemaal in der haar te weten smeren ( was geen stukje haar meer te zien alles was wit !)
    nu heb ik haar haren eerst met warm water afgespoeld. toen met shampoo gewassen. toen een keer met dreft gewassen en toen nog eens met shampoo... en nog is het haar vet. heb het zo goed afgespoeld. echt half uur onder de douche bezig geweest.

wie weet een middel waar ik haar haren mee ken wassen. ze gaat gewoon zo nog eens onder de douche na het eten.

het is echt gewoon zo vettig en de meeste haren kleven daardoor aan elkaar. ik heb geen citroen in huis...

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Oh leuk! ;)
    heeft mijn dochter ook eens gedaan (ook eens een fles babyolie :D )
    Dat ging er alleen uit met heel veel wassen.. Misschien een beetje dreft? Ontvet ook als een trein..Niet teveel , weet ook niet of dat slecht is voor je haar??

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja met dreft heb ik tussen de twee keer shampoo al geprobeert. en dan niet de namaak maar de echte dreft die ook echt zegt te ontvetten. maar het hielp echt niks. na een half uur en weet ik veel niet hoeveel liter water voor niks weg gespoeld te hebben had ik het opgegeven om eerst maar even hier te vragen :D

je hebt creatieve dingen er tussen zitten en vaker kindjes zoals jij zegt al babyolie in het haar :D:p haha ogh mag eigenlijk niet lachen maar das ook erg.. nou ja het haar gaat wel glanzen!!!

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Is hier ook gebeurd. Mijn zoontje kwam ons 's morgens vroeg aan ons bed "verrassen" met z'n "witte masker". Hij had dus zijn hele gezicht ondergesmeerd met sudocrem, en daarbij ook een deel van z'n haar meegenomen. Sudocrem legt een beschermlaag, dus het is inderdaad niet zo makkelijk af te wassen. Maar toch is dat de enige manier, ben ik bang. Bij mijn zoon was het na een keer of 3 wassen weg.

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Oh ja , sorry..had je al gedaan :)
    K zou t niet weten verder... maar blijf meelezen voor de tip..Altijd handig....:p

En ja die olie..vreselijk..heeft ze dagen mee gelopen...had t maar gevlochten..viel t minder op..ja glans had ze wel :D

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Erg he!?! Hier ook een dametje die presteerde de hele pot sudo in haar en op haar gezicht te smeren.
    Ik ben gaan wassen met mijn eigen shampoo, omdat dit toch wat 'agressiever' is dan die kindershampoo.
    Uiteindelijk het er wel mee uitgekregen....

(heb alvoren wel een foto gemaakt, want moest er eigenlijk toch wel een beetje om lachen:p)

Succes, jij bent voorlopig in de badkamer te vinden denk ik...

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    heb je grof keukenzout(zee zout) ? dat even goed in het haar masseren....en daarna nog is uitspoelen, heb de tip ooit is gekregen en hier heeft het gewerkt, al was het geen hele pot sudocreme die erin zat ;) maar het scheelde niet veel

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

de tondeuze, sorrie.... ik lig in een deuk hier. ik denk dat het haar al genoeg meegemaakt heeft met afwasmiddel enzo. ik denk dat het met veel wassen zal moeten slijten.

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik ga het zo nog 1 keer proberen dankje wel allemaal voor de tip !!!

hopelijk gaat het er uit en anders dan ga ik het gewoon maar invlechten zoals al gezegt word valt het misschien een beetje minder op ..

als het een jochie was geweest dan had ik dat ook gedaan hoor de tondeuse had ik tenminste die zooi er uit gekregen. lijk nou net alsof ze een duik in de frietenpan genomen heeft.

en ze vind het maar wat leukd at ze straks weer mag.. want ze vind in bad gaan een feest !!

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

nou gelukkig maar dat ze het nog steeds leuk vind dat wassen. ik zou er ook met een beetje humor tegenaan gaan. het is nu eenmaal zo. ik vind die sudo zooi zowieso al van die smeerzooi, laat staan in je haar ,pffttt. ik zou het denk ik nog 1 maal met je eigen shampo proberen en niet met babyshampoo.

Deel Deze Pagina