Hoi, ik heb al twee maal jullie mening gevraagd over twee namen,maar we komen daar niet uit. Dus besloten opzoek te gaan naar een nieuwe naam......maar wat?? Vriendlief houdt van Engels,ik hou van Hollands....... Namen zoals Jip, Ties, Siem, Sep, Job .....vind ik heel leuk, maa hij niet (kort dus) Hij vind Mike, Ryan, dat soort namen leuk.(wel kort) Hij wil nu Jack en ik Mick .... Dit omdat mijn Hollandse namen sowieso al niets worden. Onze dochter heet Fien. Ik moet nog 4 weken.....raak echt een beetje gestrest nu.....weet het echt niet meer,omdat wij allebei een andere smaak hebben. Misschien iemand anders nog iedeeen Dank je wel alvast.
Dex en Lex vind ik leuk en een optie, maar weet iet of het voor Vl. Een optie is. (Dex denk ik wel) Dank jullie wel. Verder nog ideeën ??
Max / Mex Noah Kick Rick Tias / Tyas Cas Heb geprobeerd een middenweg te zoeken. Heel lastig, succes!
Jaaaa Sten vind ik heel leuk, net zoals Senn, maar Vl. Niet. Hij is zoooooooooooooooo lastig.......het wordt binna:x
Kreeg net al terug geen Sten, en.....indexgrrrrrrrrrrr Ik doe hem wat! Hij maakt overal wat van, onmogelijk is hij!!!!!! Leuk joh, om dat een vrouw met zeer zeer veel hormonen aan te doen:x Goed.....Ben vind ik ook leuk..., Brent ook.....
Hier een lijst met van alles en nog wat: Aiden Ash Bret Bodi Benk Boaz Brent Dex Dean Devon Dani Elai Enzo Ferron Finn Jace Joaz Joah Jonah Jaro Javi Jazz Jordan Jake Jack Kian Kyle Kai Knox Lucas Luke Liam Lyle Levi Levai Mika Mees Mitch Noud Nilai Ravi Raf Shane Stan Sef Sil Solan Thy Vince Xavi Succes! Kan me voorstellen dat je in de stress raakt
Ik wilde ook Roan noemen, Engels en Fries (al verschilt de uitspraak wel, geloof ik, maar ik zou gewoon roo-an zeggen) Kian vind ik ook leuk.
Of misschien (sommige zijn al genoemd): Aron/Aaron Noah Lucas Sam Ruben Eli Quinn/Quint(en) Mats Nick Ian Chris Rune Bij Fien zou ik toch niet iets al te Engels kiezen, geloof ik...
Ooh wat kunnen die kerels lastig zijn soms hè... Met die hormonen zou je ze soms... Maar ik vind Fien echt zo Nederlands, daar passen er niet heel veel bij uit 'mijn rijtje', ik doe een poging. Sem Jorden Nick Luca Mika Boaz Joas Kyan Toch Dex... Bekt zo goed.. Fien en Dex Hayden Mart Joah En verder kom ik niet... Hopelijk heb je er toch wat aan!
Ik moest meteen aan Sam denken. Is ook een engelse naam, maar ook aan de andere kant wel nederlands. Of Max, zelfde verhaal....
Heb ik ook al geopperd, maar dan moet hij aan vrachtwagens denken en aan de Mac....... maar dank je wel, wel heel creatief
Hahahaha, ben benieuwd waar hij mee aan komt zetten.... Ik ben het eens hoor...Fien is zo Hollands....een té Engelse naam vind ik ook niet passen. Vandaar dat Jack het ook niet is voor mij. Vind het opzich een leuke naam,maar het doet het net niet voor me, en ik merk dat ik echt niet blij ben als ik bedenk dat ik wel overstag ga.....dat zegt toch wel wat, toch?
Sam heeeeeeel leuk, maar het zoontje van m'n beste vriendin heet al zo. Net zoals: Stijn,Thijs, Luuk,Daan, Sef, Tom, Tibbe , Jeppe ,Rick, Sep, Duuk, Sven, Seth, Ruben, Jesper Dus tja..... Hij zei net wel dat hij er ook echt mee bezig was, en er niets aan kan doen, dat hij meteen rijmt....haha, ja ja, maar makkelijk is het niet!