Hoi meiden, Ik heb 6 dagen geleden een cb+ test gedaan, die was licht posi... heb ook kv 2 vr 5 gedaan en die was negatief... ben ondertussen nog steeds niet ongi, heb witverlies, heb koud, heb last van zure oprispingen, moet vaak plassen en ben behoorlijk emo, maar toch heb ik deze middag weer nega getest met kv 2 vr 5 kan ik toch nog zwanger zijn???
Was het een dun pennenstreepje op de CB? Als dat zo is kan het een valse test zijn, dit gebeurd vaker bij CB. De KV testen staan hier bekend dat je er vroeg mee kunt testen. Anders over 2 dagen nog een testje doen, als je zwanger bent dan is je HCG weer gestegen en krijg je hopelijk een posi test.
Als het echt een pennenstreepje is dan kan het vals positief zijn meid, helaas. Maar je bent nog niet ongie, dus test over 2 daagjes weer maar dan met KV. Geen bloed geeft moed!
Ik testte de 1e keer ook pas 3 dagen na NOD positief, daarvoor elke keer negatief. Dus blijf moed houden.
ik hoop dat het deze keer blijft plakken hoor mijn borsten doen nu ook weer zeer, man ik heb toch een raar lijf hoor als ik nog eens goed kijk naar die test van cb+, dan zie ik toch een dikke streep, maar dat is heel erg licht en enkel de rechterkant is echt duidelijk afgetekend waardoor het op een pennestreep lijkt...
Misschien morgen of overmorgen eens met ochtendurine testen? Ik duim voor je dat ie dan wel positief is.
goedemorgen, weer nega test kv 2 vr 5 ja volgens ovutestjes en templijstje had ik eisprong rond dag 18 hierbij nog een foto van mijn test van 14 april: View attachment 66878
Dat is helaas het beruchte pennestreepje.... Maar hopelijk krijg je alsnog een duidelijk posi test meid.