Hallo, Afgelopen dinsdag heb ik een echo gehad bij de gynaecoloog, hier kreeg ik te horen dat babe erg hoog was ingenesteld in de buik. Ze zien het liever links of rechts! waardoor ik nu een verhoogde kans op een miskraam heb, nou kon ik er vrij weinig over vinden op internet. Vroeg me af of hier mensen zijn met dezelfde ervaring en hoe het eventueel is afgelopen! Aankomende woensdag moet ik weer terug voor een echo, ben erg bang dat het niet goed zit. Het hartje klopte prima, en voor de rest was alles goed, qua lengte prima op schema voor een termijn van 7 weken.
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Mijn oudste lag ook helemaal top in de baarmoeder. Geen enkele gyn die er ooit iets van gezegd heeft, enkel juist dat ie 'mooi hoog' lag. Vaag...
Ik heb het ook met de verloskundige overlegt, omdat ik met hier toch moest aanmelden voor de nazorg. Ook zij bevestigde dat ik een verhoogde kans had op een miskraam.
Hier heb ik nog nooit van gehoord... Hij gaat toch binnenkort gewoon rondzwemmen al, wat maakt het dan uit waar het vruchtje zich in den beginne heeft ingenesteld?
Te dicht bij de eileiders was het verhaal! Denk dat ik daarom volgende week weer een echo krijg, kijken of ie ergens anders is gaan zitten.
onze dochter lag ook hoog en was daarom zo misselijk zijn mijn verloskundige.. ons meisje is niet goed afgelopen maar dat kwam zeker niet omdat ze zo hoog lag!
echt nog nooit van gehoord, mijn emmy was vrij hoog geplaatst in de baarmoeder en is daar ook gaan nestelen en zit al op bijna 31 weken echt heb dit nog never ever gehoord
Ik was vandaag bij de gynocoloog en had dit gelezen voor ik er heen ging .. en zei het .. maar zij vind het ook onzin ..