hallo! Ik heb net mijn eerste ICSI achter de rug. Volgens mij.....is het gelukt! Mag officieel zondag of maandag testen maar was stiekem eerder begonnen om te kijken of de Pregnyl mijn lijf uit was...Nu worden de testen langzaam donkerder! Mijn vraag is; gaat het niet té langzaam? En is de test niet te licht? Heb een clearblue indicator liggen die wil ik morgen of overmorgen doen op mijn NOD! Dit onzekere is echt killing...
Nou, volgens mij mag jij heel blij zijn!!! Ik vind hem positief en dat de kleur donkerder wordt is ook zeer positief. Mijn streepjes waren 2 dagen voor NOD ook die kleur. Ik zeg alvast gefeliciteerd, hoop dat het doorzet in een geweldige zwangerschap. Fijn zeg!
Ik zie je lijntjes en ze lopen ook netjes op.. Al moet je je daar niet zo op vastpinnen maar ik zie ze allemaal zonder turen.. Dus ik zeg ook gefeliciteerd meid.. Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat. Veel liefs
Je testen lopen mooi op! Ik had ook zo'n testen en daar bleef het bij! Inmiddels ben ik bijna 22 weken zwanger !
Deze testen worden ook pas heel langzaam echt donkerder. Ik twijfelde er ook door en had kruidvat 2 v 5 gekocht en die waren veel donkerder!
Prima te zien hoor en je ziet ze steeds iets donkerder worden, da's een Goed teken. Gefeliciteerd!!!!!
LW85,bedankt...dat wilde ik ook graag weten! Dat idee had ik namelijk ook. Had vd week een test gedaan van een vriendin,die was veel donker! Bewaar mijn indicator voor maandag. Hoop morgen vol te houden niet te testen. Het is gewoon bijna niet te geloven, eerste ICSI! Butterfly gefeliciteerd! Ook een wondertje dus!