hallo dames, pakte net mijn test van vanochtend ( 1 of 3 dagen voor nod weet niet helemaal zeker aangezien ik vrijdag 1 veeg bloed heb gehad, ben ik aan het twijfelen gekomen ) en daar is een duidelijke streep te zien maar wel links van de teststreep dit kan toch niet? is dan de test niet goed geweest? iemand ervaring mee? of tips? dank jullie alvast
Ik hoop voor jou dat het gewoon een mismaakte test is en dat het streepje op de verkeerde plaats staat! War raar zeg Ik duim voor een goede test morgen!!
Wat gek zeg! Je zou denken positief maar op de verkeerde plek . Spannend morgen! Zou deze test btw ook mee terug nemen naar kv, krijg je vast een nieuw doosje
Test is niet goed doorgelopen. Je moet even een druppeltje water in de test doen, waar je ook je urine in doet. Als het goed is verdwijnt dat tweede linkerstreepje dan. Test ziet er verder in mijn ogen negatief uit.
Dames allemaal bedankt voor jullie snelle reacties Heb vanochtend opnieuw getest. Helaas negatief. Maar ben ook nog niet ongesteld dus. Zit nu op nod, dacht ik, maar had vrijdag 1 veeg bloed, en 2 dagen na positieve ovu test weer een positieve ovu test. Dus ga ma uit van woensdag nod. Maar dan nog zou ik nu al wel positief moeten testen. Dan snap ik alleen die ene veeg bloed niet ma goed
Beetje raar uitgelegd. Ma ging uit van vandaag nod. Maar heb dus én 2 sept én 4 sept positieve ovu test gehad. En aangezien ik vrijdag 1 veeg bloed had en innesteling meestal ong 9 dagen na eisprong is dacht ik misschien is nod dan toch wel woensdag. 14 dagen na mijn 2e positieve ovu test. Misschien iets duidelijker uitgelegd al is het nog abra cadabra als ik het zo teruglees haha