Helaas nog steeds geen jongensnaam gevonden waarvan we allebei dachten: wow dat is hem! We houden van niet veel voorkomende namen, maar de naam moet ook weer niet te gezocht zijn en te buitenlands klinken. We hebben nu nog 3 namen over op ons lijstje (ben nog wel steeds aan het zoeken haha) en aangezien de tijd begint te dringen, zullen we binnenkort toch echt moeten kiezen. -Julan -Yaron/Jaron (klemtoon op laatste lettergreep) -Noam/Noan Hopelijk maken jullie het kiezen een klein stukje makkelijker .
Ik kies voor Noan omdat dat rustig en mannelijk klinkt. Daarna zou ik voor Julan kiezen. Klinkt ook mannelijk, maar minder rustig.
Ik vind Julan erg leuk! Noam doet mij door de klank een beetje denken aan Maoam ( dat snoepmerk ) Succes met het kiezen!
Ik vind Julan het leukste. Yaron/Jaron vind ik gewoon niet zo leuk Noam doet me denken aan Maoam snoepjes , Noan vind ik niet leuk.
Niet speciaal onze bedoeling. We vinden het mooie namen en toevallig hebben ze ook nog eens een mooie betekenis. We zijn niet gelovig.
Ik vind julan toch te veel op julian lijken. Denk dat er veel verwarring over komt. Noam vind ik wel leuk, doet me wel ook san die snoepjes denken Ik heb gekozen voor jaron. Klinkt wel stoer!
Moeilijk kiezen, ik vind ze alle 3 leuk. Wij vonden Julan ook erg leuk maar valt toch af, Julian is een vrij gangbare naam en wil liever niet dat je steeds moet zeg: Het is Julan, geen Julian. Jaron vind ik leuker dan Yaron, maar de minste van de 3. Vind dan toch Noan het leukste, origineel en een mooie klank.
Ik heb voor Julan gekozen. Bij Jaron leg je (als je het leest) toch de klemtoon op de eerste lettergreep. Nolan vind ik na Julan de mooiste.
Ik vind Jaron prachtig met inderdaad nadruk op tweede lettergreep. Hadden deze naam voor als onze dochter jongen was geweest. Echter gaan we nu toch voor andere jongensnaam omdat iedereen t waarschijnlijk verkeerd gaat uitspreken: nadruk op Ja.