Ik belde pas de UPC op over wat kanaalwijzigingen (TLC / Animal Planet en Travel and Living Zender e.d.) In elk geval die meneer legde uit dat het niet van hun was maar vanuit Discovery en dat hij wel omdat wij HD hebben een zender kan geven waar animal planet wel 24/7 op is en savonds geen TLC dus dat was in elk geval iets. Maar toen keek hij naar ons abonnement en zei hij dat ie hem om kon zetten, zelfde snelheid, zelfde tv abonnement en hetzelfde voor telefoon omdat inmiddels dingen goedkoper waren geworden kon hij het voor 12,50!! in de maand goedkoper aanbieden en de eerste 6 maanden zelfs 22,50 goedkoper! Dus HET KAN WEL wat service, ik denk als ik wat te klagen heb schrijf ik het op maar als ze me helpen schrijf ik het ook op!!
Heb ik eerder gehad bij on line. Gewoon bellen en zeggen dat je op wil zeggen. Van de afdeling klantenbehoud krijg je gelijk een leuke aanbieiding... Maar fijn dat hij zo oplettend was en het heeft om gezet.
ja ik wilde geeneens opzeggen ofzo ik zei alleen dat ik het jammer vond dat die zender weg was, dat is echt mijn zender voor overdag hihi en had al een tijdje geen nummerherkenning meer en die werkt nu ook opeens weer dus ik ben erg tevreden!
Ik vind UPC sowieso heel erg verbeterd. Hier zijn we echt heel erg tevreden. Paar jaar terug was ik compleet anti UPC, maar nu helemaal top wat mij betreft.
hier hebben we het laatst ook gehad. moet zeggen dat ik er wel blij van werd haha scheeld toch weer wat in de maand hahaha.
Hier ook al vaak voordelen gehad. Al diverse keren 'opgezegd' waardoor we nu veel meer mogelijkheden hebben en stukken goedkoper, gna gna... Als er bijvoorbeeld ergens aan aanbieding van upc voorbij komt, bv film 1 ofzo gratis bij een abbo. Dan bel ik altijd dat ik dat ook wil... Tot nu toe altijd gekregen haha
Wij werden 2 maanden terug zelf gebeld door de UPC, dat we goedkoper uit konden zijn, erg netjes en klantvriendelijk vind ik dat
Vroeger was het echt een grote zooi daar. Ik weet nog dat ik dacht nooooit meer UPC. Maar onlangs moest ik even bellen naar hun voor een kennis en de jongen bood aan om mij terug te bellen omdat het een 0900 nummer was en ik mobiel belde. Dat vond ik helemaal super!! Erg aardig en hielpen heel goed.
das idd fijn om te horen wij hebben ook jaren UPC gehad en eigenlijk nooit problemen , toen was tv nog gewoon analoog en KON je digitale tv erbij nemen . toen we verhuisden moesten we over op een andere provider zitten nu 3 jaar bij online en al 2 keer overgestapt van online naar online , elke keer een goedkoper abbonement nu ook weer digitaletv erbij genomen van online en internet is automatisc verlengd voor n jaar en we zijn nu ook weer 10 euro goedkoper uit per maand .
Ik heb goede en slechte ervaringen met UPC.....maar inderdaad, als iets slecht gaat hoor je er meer over, dan over goede ervaringen. Wat goed dat ze je abbo in prijs omlaag hebben aangeboden!