hallo allemaal hebben jullie welis gebeld naar een helderziend/paragnost of medium? geloven jullie hierin? en voor de mensen die er heen gebeld hebben zijn de dingen die ze je zeiden ook echt uit uitgekomen? ik wil dit gewoon graag weten groetjes jeannet
Ik weet niet of ik daarin geloof, ze zullen misschien wat gevoeliger zijn dat anderen maar of ik alles letterlijk zou geloven..weet niet. @miss butterfly, slecht nieuws mogen ze toch niet geven? Dacht ik hoor..
Dat ze door de telefoon van alles kunnen vertellen, daar geloof ik helemaal niet in. Verder zitten er ontzettend veel kwakzalvers bij. Ik weet van 2 personen dat ze veel kunnen zien en dat het heel erg vaak nog uitkomt ook.
Je moet weten wie je belt Als je bijvoorbeeld call2us belt dan zit je zeer zeker goed en krijg je ook echt een paragnost of medium aan de lijn. En het kan absoluut wel via de telefoon. Ook via een chat of msn is het te doen
Ik heb 1 gebeld en wat die man zei klopte gewoon! Was mn kat al 2 dagen kwijt terwijl die nooit weg gaat. Hij zei; Je kat komt in het weekend weer terug En jawel.....in het weekend stond m kat midden in de nacht te miaauwen voor de deur!
mijn zusje had vorig jaar gebeld (was toen zwanger) en die vrouw wist alles te zeggen hoe en wat ook dat ze een medische ingreep moest verwachten (valt alles onder en ja ze kreeg een knip) en meer dingen klopte en bij mij ook qua dingen in het leven. maar niet iedereen vind ik te vertrouwen wij deden het eiglk meer uit nieuwsgierigheid via telefoon. Zijn al eens echt naar een medium geweest en zij kon dingen vertellen was echt ongelofelijk Klopte allemaal.
mijn moeder doet dat ook.. oa tarotkaarten leggen/handopleggingen veel mensen die laten weten dat het echt is uitgekomen/heeft gewerkt! (ook handig voor mij als ik wat wil weten.. ) ik geloof er dus zeker wel in!
wij hebben een kennis die medium is, en ze is echt heel goed. is helemaal geen zweverig type, en ook helemaal niet iemand die op geld belust is! (ja die zijn nogal zeldzaam...) ze voelt zich niks meer of minder dan ieder ander, en is ook gewoon mens, met dr eigen fouten. ze heeft bij ons al heel veel dingen voorspeld, is altijd uitgekomen. op 1 ding na, het geslacht van ons kindje al zei ze direct al dat niet helemaal zeker te weten. ik geloof er absoluut in maar alles valt en staat met hoe zuiver het medium zelf is, ik heb in de loop der jaren heel veel mediums ontmoet maar durf wel te zeggen dat zeker 80% mensen zijn die hun eigen dingen/veronderstellingen vermengen met dat wat ze denken te weten/voelen, en dus ook gewoon ronduit verkeerde dingen zeggen. ik vind het altijd een heel kwalijke zaak als een medium gaat zeggen hoe je toekomst eruit ziet en dat het zo zal zijn en niet anders. zij kunnen er ook naast zitten, en bovendien is het mijn overtuiging dat je echt wel zelf invloed hebt op je toekomst. dingen als 'je gaat trouwen met een man die er zus en zo uitziet, en die dit *specifieke* beroep heeft'... dat vind ik echt niet kunnen, mensen gaan daarnaar leven!
Dat is echt het laatste waar ik mijn zuurverdiende geld aan ga uitgeven. Ik geloof er absoluut niet in. Het is meer een beetje gissen en iemand woorden in de mond leggen vind ik. Zo van: "Je (overleden) vader is bij je en is trots op wat je doet..." Ja, zo ken ik er nog een paar...
Ik geloof er zeker in! Een vriendin van mij is een paar keer naar een paragnost geweest, en echt alles is (tot dusver) uitgekomen, en geen voor de hand liggende dingen.. Maar goed, feit blijft dat het jouw leven is en je de dingen die een paragnost zegt, zelf kan interpreteren en inpassen in jouw beleving.
Ik geloof er ook in hoor . Ik ga ook wel eens naar beurzen etc. Het heeft me ook heel erg geholpen bij het verwerken van de dood van mijn vader. En ik vindt het altijd wel leuk wat ze te vertellen hebben .
ja dat moet je zowiezo doen... maar tis zowiezo geen bullshit... je moet er ook voor openstaan denk ik!
Ik heb het ook gedaan op een beurs en niks in uitgekomen. Dan had ik nu een baby in mijn armen moeten hebben Zei vertelde dat ze met mijn oma kon praten en dan via haar pen kon ze alles op papier zetten. Wat mijn opviel dat ze eerst een praatje maakte met mij en dat ik dat later weer op papier terug kon vinden. Dus dit klopte allemaal niet. Het waren gewoon mijn eigen woorden waar zei weer een verhaal bij vertelde. Hellaas had ik pech. Ik sta er heel open voor maar heb ik denk ik een verkeerde gehad. En nu durf ik niet meer. Mijn vader zegt als je echt een goeie heb die doen het gratis. En dat klopt 8 jaar geleden kwam ik een een apparte winkel en die vrouw zeg o mevrouw wat kan ik u krachten goed voelen mag ik een reding doen en ik zei ja. Nou ik stond alles is uitgekomen. Haar zou ik zo graag nog willen ontmoeten. Haar winkel is er niet meer is overgenomen en zei weten niet waar die vrouw is. Dat zou mijn wens zijn haar weer te ontmoeten. Ik zei nog moet ik u nu betalen toen werd ze boos en zei nee. Ik doe readings alleen als ik het wil en waar ik iets bij voel. En ze zei ik vraag geen geld echt een goeie vragen geen geld zei ze. oja en ooit heb ik iemand ontmoet met boodschappen doen die wis te vertellen dat ik zwanger was toen van de eerste en ik wis dat nog niet. Door haar deed ik toen een test en was positief(2 dagen te vroeg) En dat het een jongen zou worden. Ook uit gekomen. Dus zoals je leest heb ik er 1x voor betaald en is niet uitgekomen. 2x spontaan en alles kwam uit. Dus dit waren mij ervaringen er mee Liefs Lover
Had gisteren uit nieusgierigheid call2us gebeld en wat een ramp! Sorry dat ik het zeg maar die man had het alleen over seksuele dingen,ging helemaal 3x nergens over. Vond het gewoon echt een griezel. Hij zat even vrolijk te vertellen; Jij gaat vanavond een seksuele avond met een man tegemoet. Dat weet ik zeker. Ik heb toen meteen de hoorn er op genaaid want hier had ik dus helemaal geen zin in. En hij had het mis hoor haha Mn man en ik waren veeeel te moe. Ik sliep al voor ik mn bed had gezien! Die man die ik aan de lijn had deed iets met iriscopie ofzo. Hij ging even vanalles zitten vertellen terwijl hij mijn kleur van mijn ogen niet eens wist. En hij was seksueel gefrustreerd vrees ik!
hahaha Denise sorry hoor Good for you... ik zou ook de hoorn erop gooien. Ik heb mijn bedenkingen over praten met overleden mensen. Ik denk dat sommige mensen wel idd heel gevoelig zijn om 'prikkels' van anderen op te pakken en deze te verwoorden....
Ik geloof dus wel degelijk in mediums maar je heb ook echt goede kwakzalvers er tussen zitten, ze zijn zo sneaky dat ze je bepaalde vragen stellen en dan aan de hand van die antwoorden konden hun dan een verhaal maken... yes sure so kan ik ook mijn geld verdienen .... Je kan trouwens heel makkelijk gecetificeerd worden als zijnde medium, mijn oma is naar een cursus geweest om dit te worden ( een cursus om medium te worden mmmm ) ze heeft me een paar x mee genomen en god wat hebben wij gelachen, hoe makkelijk je iemand wel niet in de zeik kunt nemen, als je gewoon logische nadenkt dan past alles bij iedereen .. en ze heeft gewoon een diploma gehaald nou ze kan er niets van Maar ik ken 1 iemand en die woont bij het Feyenoord stadion en deze dame is GEWELDIG ..