Hallo ladies... Ff een vraagje of jullie wel eens bij die 9 mnd beurs geweest zijn....Hij is er in februari weer en ik twijfel nogal.... ben bang dat ik het te tuttig en burgelijk vind. ..weet niet wat het voor meerwaarde heeft om te gaan tov bij een grote babyspeciaal zaak... Dus daarom wil ik graag weten wat jullie ervaringen zijn....collega van mij zegt nml dat het heel leuk is...alleen is zij wat burgerlijker ingesteld dan ik hahaha...
Ik vond het afschuwelijk. Allemaal hysterische zwangere vrouwen. Veel geduw en getrek. Vond de aanbiedingen niet heel bijzonder of de moeite waard en vond vooral het tokkie gehalte extreem hoog. Voor mij nooit meer.
ik ben ook geweest al 2 keer. maar ga dan door de week, is een stuk rustiger. de eerste keer bij Prenatal een baby kamer gehaald via de beurs was voor ons veeeeeel goedkoper scheelde ons wel 750 . ik vond de gratis dingen wel handig en gewoon voor de gezelligheid. ook dit jaar ga ik weer heen. gewoon door de week gezellig shoppen.
6 jaar geleden voor het laatst geweest met een vriendin. Dit jaar voor het eerst voor mezelf. Ik kijk er enorm naar uit. Dagje shoppen en gratis dingetjes krijgen. Wij gaan in het weekend. Druk is het toch wel.
Ik vond het vreselijk op de beurs. Ik zal ook nooit meer gaan. Mega druk en ja de gratis dingen ook vooral marketing en gestuntel. Zelfde indruk als Booom gehad.
Ik ben 4 jaar geleden als zwangere geweest en vond het toen minder leuk. Het was vlak voor de geslachtsbepaling en ik wilde daarom ook nog weinig kopen (dus alle leuke aanbiedingen had ik niks aan). Vorig jaar stond ik er met mijn eigen webshop en toen vond ik het veel ruimer opgezet naar mijn idee. Dit jaar sta ik er weer met mijn eigen webshop en ga ik daarnaast lekker rondneuzen voor leuke spulletjes voor de kleine in mijn buik . Vorig jaar was het trouwens vooral op de donderdag- en vrijdag in de namiddag/ begin avond en de zaterdag erg druk. Zondag was het vrij rustig (zeker in de middag).
Ik ben 2x geweest en vind het wel aardig. Kies wel een rustig moment, anders is het inderdaad erg druk. Vorig jaar wilde ik weer gaan, maar zag het uiteindelijk met 7 mnd zwangerschap niet meer zitten om de hele dag van kraampje naar kraampje te slenteren en heb toen inderdaad gewoon voor een grote babyspeciaalzaak (en internet ) gekozen om de spulletjes te kopen. Veel rustiger, heerlijk. Ik zou er heen gaan om gewoon lekker te genieten van je 'zwanger zijn' en lekker rond te kijken naar wat er allemaal is. Tuurlijk leuk, een gratis paar sokjes of speentje, maar die zitten ook vaak in babydozen en krijg je ook vaak als kraamcadeau. Voor de grotere aanschaffen zou ik liever naar een speciaalzaak gaan, toch wat rustiger. Als je gaat, veel plezier!
Ben er 1x geweest tijdens mijn vorige zwangerschap. Vond het wel gaan. Niet geweldig. Deze zwangerschap ga ik er zeker niet heen.
Ik ben vorig jaar geweest. Vond er niet zoveel aan.... ik was hoog zwanger en na een uurtje wel uitgekeken. Het voegde niet zoveel toe aangezien ik alle babyspullen al had toen. Misschien is het leuker als je net zwanger bent voor de eerste keer en nog van alles moet aanschaffen....
Ik ga bijna elk jaar. Denk dit jaar weer, terwijl ik het echt enorm druk vind. Maar welk jaar staat er wel een stand waarbij ik een product tegenkom dat ik super handig vind en anders nooit van had gehoord. Wij gaan meestal wel zonder kinderen en met z'n 2 anders is er geen doorkomen aan. Mensen gebruiken hun kinderwagen als trolley terwijl de baby in een draagzak zit. Ik zou zeggen, ga gewoon een keer.
Ik twijfel nog, ben dan rond de 35 weken zwanger en de RAI ligt niet naast de deur. Wonen in het Noorden van het land. Maar het is ook de laatste keer dat ik zwanger ben en ben nog nooit zwanger naar de 9 maanden beurs geweest. In 2012 wou ik heen, maar toen was ik nog niet zwanger(maand later wel) en in 2014 wou ik ook heen, maar toen heb ik begin februari een miskraam gehad..
Jaa ik zat er ook al te twijfe len ik denk dat ik er wel gewoon geen ga aangezien het niet dicht bij de deur is even een dagje weg heerlijk. Ik zie vanzelf wel of het wat is of niet
Ik ging meer heen met de gedachte moet je een keer meegemaakt hebben Ben er twee keer geweest en ga dit keer weer waarschijnlijk. Drukte vind ik inderdaad ook wat minder zou er ook niet een hele dag willen rond lopen.
Ik ga er ook heen. Ben op dat moment wel 37 weken, zie wel hoe ik me voel. Ga ook ieder jaar voor werk na de beauty beurs dus op een beurs lopen ben ik wel gewend. Ga lekker door de weeks om me gemakje met mijn moeder. En dan maar met de instelling kom ik er vandaag niet dan morgen wel haha. Wil het toch een keer gezien hebben.
Twee jaar geleden geweest toen dochter paar maanden oud was, vond het best leuk. Drukte vond ik mee vallen. Eenmaal in de hal kon ik rustig overal kijken. Ga dit jaar weer, lijkt me wel leuk nu ik zwanger ben.
Ik ga dit jaar voor het eerst. Heb een bloedhekel aan winkelen en vind markten nog erger! Ben dus heel benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. Maar volgens mijn zus had ze hele leuke aanbiedingen op de kop getikt toen zij zwanger was. Als t goed is weten we dan ook n paar weken wat t wordt....