Mijn zoontje bijt nagels, hiervoor heb ik byte x gekocht. alleen werkt dit niet, de eerste paar keer vond hij dit vies, maar nu niet meer. Hij bijt nog steeds. Is er nog ander spul verkrijgbaar? Wie weet wat
Ik lees mee... Ik bijt al 28 jaar En echt werkelijk alles geprobeerd.... Vieze smeerseltjes, nepnagels, met handschoenen aan slapen en nog ben ik er niet vanaf....
Ik hoop het ook niet want ik vind het echt verschrikkelijk!! Mn moeder heeft het wel proberen af te leren toen ik nog klein was, dan mocht ik bijv nagelak kopen als mn nagels mooi waren Gaat bij je zoontje vast niet werken Met pijn en moeite had ik dan na 2 weken een klein randje, maar na het kopen van de nagelak was het al weer over Ondertussen is het gewoon een echte tik geworden waar ik gewoon geen controle over heb, 9 van 10x heb ik niet eens in de gaten dat ik het doe
Ik beet mijn hele leven. Tot een half jaar geleden. Was er zo klaar mee. Die lelijke afgekloven nagels. Wat bij mij hielp was er bewust mee bezig zijn ze te verzorgen. Vijlen, lakken e.d. Nu heb ik mooie, lange en sterke nagels. Hoop dat je een oplossing vindt voor je zoontje.
Geen hele grote tips. Wel advies probeer er niet te veel op te letten ik werd er als kind dood zenuwachtig van. Ook mijn ouders hebben van alles geprobeerd. Daarbij duimde ik ook nog. Beide ben ik ooit mee op gehouden. Met duimen toen ik 15 was en met nagelbijten na dat mijn zoon geboren was. Hoe dat kwam weet nog niet. Het is in elk geval goed gekomen. Heb bij elkaar. Z,n 24 jaar nagel ge beten. Mijn zoon beet ook nagels tot zijn vierde jaar ongeveer. Dat is toen in eens gestopt en heb er niks voor gedaan.?
Ik zit met hetzelfde; zoontje bijt nagels. Ik heb er nog niks aan gedaan maar wil wel 'iets' doen. We attenderen hem er wel vaak op...maar tot nu toe zonder resultaat. Ik heb vroeger ook een hele tijd aan mijn nageltjes zitten knauwen. Bij mij ging dat over toen ik in de puberteit ergens ook van die mooie nagels wilden en begon ze toen te verzorgen en raakte zo van het nagelbijten af. Ik heb helaas geen tips voor je...
Hier ook een nagelbijter die tot 2 jaar toe flink heeft gebeten. Wat mij hielp was om eerst van 1 nagel af te blijven.Toen 2 en zo verder.. Helaas nu ineens een terugval..