Help telefoon in wc gevallen.

Discussion in 'De lounge' started by floor30, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. floor30

floor30 Actief lid

Jun 23, 2009
    327
    11
    18
    #1 floor30, Jan 21, 2012
    Last edited: Jan 21, 2012
    Weet iemand nog wat te doen? Gisteravond viel mijn Samsung Galaxy S in de pot. Direct uit elkaar gehaald en laten drogen. Vanochtend heb ik hem weer in elkaar gezet en aangezet, hij ging aan maar bleef het begin scherm laden, weer uit gezet en nu doet hij niets meer.....

Stom want ik lees nu dat ik hem minimaal 72 uur had moeten laten drogen. Heb ik nu misschien kortsluiting veroorzaakt?

Mijn contract loopt nog 4 maanden vind het zo zonde om weer een nieuw contract af te moeten sluiten.

Ik heb hem nu in een pot met rijst gestopt om het laatste vocht eruit te krijgen maar aangezien hij vanochtend wel aanging vrees ik het ergste.

Iemand advies?

Groetjes Floor.

2. Maloutje

Maloutje Bekend lid

Oct 30, 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Je inboedelerzekering bellen!! Hebben wij ook een keer gehad, en werd gewoon vergoed (interpolis).

Manlief mocht gewoon een nieuwe uitzoeken, was binnen no-time geregeld.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,301
    2,569
    113
    ben bang dat ie overleden is.

Misschien een eencvoudig toestel kopen waar je je simkaart in kan doen tot het eind van het contract?

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    heeft niet iemand in je omgeving nog een oud toestelletje liggen?

Ik heb al meermalen m'n telefoon verzopen (zwembad, wc, wasmachine) en dan hadden we nog wel een oud toestel (met slechtte accu maar vooruit) liggen wat ik dan tijdelijk gebruikte. Genoeg om te bellen in elk geval....

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik sap niet hoe mensen dat toch voor elkaar krijgen hoor.;):D

Ik denk dat hij overleden is... Inboedelverzekering moet je toch wel een duurdere hebben denk als jij zegt dat je hem in de pot heb laten vallen is dat denk ik volgens hun toch je eigen schuld dan kan je alles wel via je inboedel gaan regelen..
    Tijdelijk bij de ah een toestel kopen voor paar 10tjes en wachten tot je weer een nieuwe kan uitzoeken.. Of misschien heeft iemand in je naaste omgeving 1tje te leen

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Je lijkt mijn collega wel...die had ook laatst op vrijdag de 13e! Ging plassen en laat de telefoon in de wc vallen...wat doen jullie toch op de wc met een telefoon ;)

Nou ja potje met rijst is de enige tip die ik je kan geven...

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Misschien hebben ze er wel een billenafveeg app op zitten :D

8. floor30

floor30 Actief lid

Jun 23, 2009
    327
    11
    18
    Bedankt voor de inboedel verzekering tip! Is allemaal al in 15 minuutjes geregeld.Heb ik toch niet voor niets een dure verzekering!

En hoe ik het voor elkaar krijg.....vorig jaar een telefoon verzopen in de afgekolfde melk en nu uit mijn achterzak gevallen toen ik opstond van het toilet, kost niet meer dan 3 seconden en het is gebeurd. En ik ben altijd super voorzichtig, dit zou meer een manlief actie kunnen zijn.

Ik was nooit op het idee gekomen om mijn verzekering te bellen, ben zo blij.

Ik heb nog wel meerdere oude mobieltjes in huis zwerven dus kan nog bellen maar ik ben zo aan mijn smartphone verslaafd (erg ik weet het).

Heel erg bedankt nogmaals. Mag een slotje op.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    vrees het ergste hoor. Ben zelf ook echt een drama met telefoons. VOlgens mij al 2 (of 3:)) in de wasmachine en ook 1 in de wc:) Hier dus geen dure telefoons;)

10. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Je kunt je abbo toch 4 maand voortijd verlengen en een nieuwe toestel uitzoeken

11. Maloutje

Maloutje Bekend lid

Oct 30, 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Graag gedaan! :D

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Herkenbaar ik heb mijn telefoon in de wasmachine gestopt :) Opgegeven bij de verzekering en 2 dagen later stond het geld al op de rekening (en wij hebben echt geen dure inboedelverzekering :D)

Fijn dat het opgelost is!!

Share This Page