geen planten in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraske, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ik de enige in nederland met geen planten in huis????

Ze overleven het gewoon niet bij mij, kan er niks aan doen.... Ofja wel niet vergeten water tegeven..

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hebben ook maar 1 plantje, een vetplantje hahaha

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zelfs die overleefde het niet...:(

Mijn moeder weet dat ik een hekel heb aan bloemen, staan ze gisteren aande deur met een bos bloemen van mijn ouders voor onze trouwdag... Moet er zometeen het papier afhalen anders word ze boos morgen denk ik!:D

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Nee hoor, je bent niet alleen. Hier ook niet.
    Ze blijven hier ook niet staan. Of ik geef ze teveel water en dan vergeet ik het weer even, of ze hebben het te koud of te warm.
    Maar denk dat de schuld bij mijn eigen niet-groene-vingers ligt!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Jawel die leeft nog steeds als enige plant hier:D

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Planten heb ik ook niet in huis..
    Zou ook echt niet weten waar ik die moest laten. :D

Bloemen op het moment wel, (voor mijn verjaardag), maar die houdt mijn man bij. ;)

7. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Wij hebben ook geen bloemen/plantjes hoor. Tenzij ik ze gekregen heb dan. Toevallig pas een plantje gekregen van me moeder maar die verzorg ik verbazingwekkend goed haha. Hij bloeit al een week Normaal gaan ze ook snel dood hier :p

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Buiten wat bakjes met kruiden heb ik ook niks in huis. Heb vroeger wel planten in huis gehad, maar was het beu. Wel af en toe een tijdelijk plantje of bloem zoals hyacint enzo.

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    is het dan niet een beetje kaal?
    ik vind planten altijd wel sfeer geven

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb ook weinig planten in huis, ik vind het niet mooi, bloemen ook niet, ik hou er gewoon niet van,

heb wel bij het grote voor raam 1 grote mooi bak met een mooie vetplant erin, 1 keer in het half jaar water geven... en die doet het nu al 5 jaar !

maar verder... nee dankje, ze overleven het niet bij mij, ik vind het gewoon simpelweg echt lelijk.

@petra, nee hoor is niet kaal :p kinderspeelgoed wat beneden staat geeft ook sfeer haha, en de foto's die in de kamer hangen:p

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier ook geen planten in huis. Ook geen vetplant overleeft het hier.

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb eindelijk planten gevonden die het bij mij overleven hihihi.
    mooie is ik heb tuinbouw en bloemschikken gedaan, maar kon geen plant in leven houden:D, nu heb ik al 2 jaar de zelfde planten (nouja in 3 van de 6 potten, de andere 3 al minstens 1 keer verwisselt)

13. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb ook geen planten in huis. Houd niet van teveel overbodige 'frutsels'. En ben bang dat ik ze anders toch niet goed ga verzorgen. Heb er denk ik gewoon niet zoveel mee.

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ook geen planten we hebben een kat die er dol op is ... helaas want dat mis ik wel eens. Zit er nu aan te denken om wat hangers te gaan halen waar dat poezenbeest echt niet bij kan!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb 2 hele dure nepperts gekocht en je ziet van een afstand het verschil niet.
    Die nepperts staan er prachtig bij, en de rest is dood gegaan.

Lang leve de nepperts! Staat leuk in de vensterbank en de vitrage hangt er voor dus niemand die ziet dat ze nep zijn.

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    We hebben wel een paar kleine plantjes, maar die moeten ook om de zoveel tijd vervangen worden, omdat ik vergeet ze water te geven. :)

... which reminds me...

17. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Hier 2 kleine nep orgideen voor het raam. dat zijn de enigste die het overleven;)

18. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hier ook geen planten heb geen groene vingers, vind ze wel mooi maar ben altijd bang dat ik zon ding niet lang kan laten overleven haha.. en bovendien ben ik erg bang dat mn dochter erin gaan wroeten die houd nogal van zand, hoe vaka zij afgelopen zomer hier in de tuin wel niet helemaal zwart van het zand naar binnen gelopen kwam.. moet er niet aan denken dat ze dat op mn witte bankstellen smeert :p
    missschien maar eerst eens beginnen met een bosje bloemen om de paar weken :D haha

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wij hebben ook maar 2 planten in huis, voor het raam...haha, en wonder boven wonder doen die het nog, ook al heb ik ze al in geen maaaaaaanden water gegeven..

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook niet :) vroeger wel gehad maar dit appartement is niet geschikt voor planten, het wordt hier snel warm, dat vinden ze niet zo leuk geloof ik...en ik ben ook geen held in water geven. Heb wel buiten wat plantjes staan.

Deel Deze Pagina