Ervaringen gezocht (Iphone 4 ernstige waterschade)

Discussion in 'De lounge' started by Elena22, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo dames,

Vanochtend heb ik mijn Iphone 4 in de zak van mijn vest gestopt en ben daarna even naar het toilet geweest. Op het moment dat ik ging doorspoelen viel mijn Iphone ook in het toilet. Die is dus mee gespoeld en heeft enkele seconden vast gezeten omdat ik de telefoon niet uit het toilet kreeg. Daarna heb ik de telefoon gelijk drooggemaakt en in een bak rijst gelegd en keer nu steeds om en om. Nu is mijn vraag wie heeft er weleens ernstige waterschade gehad met zijn/haar Iphone en wat was de uitkomst hiervan? Deed hij het uiteindelijk weer of kan ik maar beter op zoek gaan naar een nieuwe?

Oh ik baal zo! Enkele maanden geleden heb ik mijn Iphone ook al voor veel geld laten maken omdat het scherm gebroken was.
    En natuurlijk heb ik ook geen back-up telefoon in huis dus ben nu ook onbereikbaar.

*Gaat verder met ontzettend balen*

2. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Mocht de telefoon het uiteindelijk weer gedaan hebben hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen?

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    pooh, ik denk niet dat dat goed komt eerlijk gezegd..

4. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Dat dacht ik al :(

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ook bang van niet..

Hoop dat je hem uit heb gezet overigens en niet meer hebt aangedaan? Want volgens mij is hij dan helemaal afgeschreven ivm kortsluiting.

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Ben ook bang dat het een nieuwe uitzoeken word...ligt hij nu nog te drogen?

7. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    naar zo een winkeltje brengen waar ze telefoons maken? Mijn man's iphone had de telefoonwinkel ook afgeschreven omdat de speaker stuk was. Hij heeft het voor 30 euro laten maken.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    oooh wat erg :(

heb je geen verzekering?

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Ik heb deze toen in een emmer sop laten vallen. Heb toen een krant op de verwarming gelegd en dat de tel op.
    Het heeft toen een paar dagen geholpen,,,, toen was de microfoon stuk.
    Het is zonde, maar zoiets gebeurd nooit expres

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat is zo balen! Ik heb pas mijn telefoon uitgewassen :) Toen hij er uit kwam deed hij het nog steeds maar het scherm was bijna helemaal zwart :(
    WIj hebben het bij de verzekering opgegeven en 2 dagen later hadden we het geld al op onze rekening staan (gewoon onze inboedelverzekering)

Je kan het altijd proberen natuurlijk (ik had ook nooit verwacht dat we het terug zouden krijgen want het was mijn eigen schuld)

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die microfoon kan je voor een paar tientjes laten maken.

12. miekje80

miekje80 Bekend lid

Apr 27, 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Jij hebt de accu er toch wel uit gehaald?
    Anders dat nu nog doen.
    Je telefoon echt heel erg goed laten drogen, lees een aantal dagen.
    En misschien nog wel het aller belangrijkste: jouw telefoon NIET aanzetten voordat deze echt helemaal droog is, anders krijg je kortsluiting.

Als je bovenstaande doet bestaat er een kans dat hij het daarna nog doet.
    Tenminste dat heeft bij mij al twee keer gewerkt (2x hetzelfde probleem als jou gehad).

13. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    De verzekering dekt geen waterschade, ik kan het eventueel op de inboedelverzekering proberen. Bedankt voor de tip!

@Aanzetten; Nee, heb ik niet gedaan gelukkig.
    @Accu eruithalen; Een Iphone kan je niet uit elkaar halen.

Hij ligt nu te drogen in een bak rijst en laat het maar even zo dan. Probeer het morgen wel.

Voel me wel gelijk heel hulpeloos :);)

14. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

oooo wat balen zeg!!!!!

zou ook een actie van mij kunnen zijn!!!!!

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat is balen!

Ik denk eerlijk gezegd ook dat het niet meer goed komt
    Iemand die de iPhone zal maken zal ook zien dat hij onder water is geweest, er zit een dingetje in de iPhone die altijd groen is en rood verkleurd als hij in water is geweest ( zo kan Apple dat herkennen)

Maar als je een verzekering afsluit zoals pro assist (van T mobile) voor 8 euro per maand dekt hij wel waterschade en valschade, ook al valt hij helemaal door midden. Je krijgt dan gewoon een nieuwe

Ik zou de volgende keer zeker een goede verzekering afsluiten, vooral omdat je pas geleden ook al schade had, dat verzekeringsgeld haal je er dan zeker uit, want een reparatie kost erg duur

16. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    daantje 8 euro per maand vind ik vrij veel hoor... voor een telefoon van een paar honderd euro...
    ter vergelijk, voor 11 euro is mijn hele inboedel (van 1000den euros) gedekt...
    Ik zou het niet doen. Kost je gewoon 100 euro per jaar en hoe vaak gebeurt dit nou?

17. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en trouwens ik heb super dekking bij mijn inboedel dus als het bij mij in huis gebeurt is het ook gedekt.

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind het persoonlijk niet vrij veel, vooral niet voor TS
    TS heeft nu in een paar maanden haar scherm doormidden en haar telefoon in het water gehad. Die kosten alleen al is een nieuwe iPhone ( dat waterschade kan zo niet verholpen worden) en een keer een nieuw scherm

Een iPhone los ( dus als je hem koopt zonder abbo) is op z'n goedkoopst al 700 euro! Dat haal je er dus echt dik uit

Als TS de verzekering voor 8 euro had kreeg ze nu dus een nieuwe iPhone twv 700 euro voor niks., en was het kapotte scherm vd vorige schade ook 100% vergoed

19. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Dit klopt niet, ik heb hem los gekocht voor 450 euro.

20. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Wel de iphone 4 trouwens, niet de 4s.

Share This Page