Hoi hoi Onze dochter haar voet/been, moet in het gips. Wie weet er trainingsbroeken met een rits aan de onderkant van de broekspijpen. Kan alleen adidas broeken vinden a 39,95, wat ik dan weer wat prijzig vind. Of iemand andere tips?
Ik had joggings broeken met zoonlief. Twee benen te gelijk in het gips van wegen verkorte achilleshiel/pees. Had wijde broeken. Voordeel met meisje is de kun je een rok/jurk aan doen. En anders een goedkoop trainingspak zoeken. Oproepje op facebook? Weet niet hoe oud je meisje is welke maat enzo. Het is even behelpen maar het is te doen. Deed gewoon twee drie dagen de zelfde broek aan. En douche is ook zes weken ( makkelijk aan geweest) was bijna niet te doen met twee gips benen. haha O ja en korte broeken is ook makkelijk tot op de knie. Neem elastiek gaat makkelijker over de benen heen. Hier toevallig foto van de twee benen in het gips! was zomer van 2012
Dus elastiek aan onderkant is voldoende? Dus rits niet noodzakelijk. Dan is de keuze inderdaad voldoende en ga ik mij redden. Met rits kon ik op adidas na niks vinden
Ik zou een paar goedkope trainingsbroeken kopen. En een split aan de zijkant knippen en vastnaaien. Of er een stuk eraf.. Kan je er van de zomer altijd nog korte broeken van maken. Beterschap!
Hier ook een dochter met de enkel in het gips, tot onder de knie. Ik heb 1 trainingsbroek die wijd genoeg is (van Zeeman). Voor de rest draagt ze altijd jurkjes en rokjes, met een legging. Ook van de Zeeman - sommige leggings hebben voldoende rek onderaan om over het breedste stuk van de gips te gaan. Heb idd al gedacht dat dit mss nog een gat in de markt kan zijn: kleding voor als je met het been in de gips zit
Een broek die mee rekt werkt ook, ik heb 8 weken gips gehad en had 2 rekbare broeken gekocht, werkte prima.