Hallo, Ik heb nu zo'n 5 jaar een combimagnetron nu doet de oven en ontdoostand en dergelijke het nog wel maar de magnetronstand is er mee opgehouden nu dus op zoek naar een andere! Wie heeft er onlangs een combimagnetron aangeschaft? welk merk/type heb je en bevalt het goed?
als het een inbouw apparaat is, wij hebben onlangs een pelgrim (MAG694RVS, volgens mij) gekocht, werkt makkelijk en fijn. genoeg verschillende standen zowel voor oven als magnetron maar niet te veel. oja en ik vind het wel een grote inhoud hebben. Het is volgens mij wel zo dat combi magnetrons vaak maar een vrij korte levensduur hebben. de magnetron functie van de apparaten blijft vaak maar 5-10 jaar werken. Daarom hebben wij ook een "midden klasse" apparaat met bijbehorende prijs gekozen, tussen 500 en 700 euro.
ik heb al jaren een whirlpool.. ook alle functies er op. vooral de oven altijd veel gebruikt maar moet zeggen dat ik nu een inbouw oven heb en nu weinig gebruik.. als ik de magnetron moet hebben gebruik ik hem nog wel
Wij hebben een hele grote van Samsung. Met stoomfunctie en alles er op en er aan. Echt een heel fijn ding.