Hallo dames ben ik weer met mijn gekke vragen.. Ik lees allemaal dingen over temperaturen. Heb het een keer bijgehouden maanden geleden althans geprobeerd. Mijn normale is rond de 36.8. Nou zit ik ong 1 dag voor me NOD, werd wakker met overal spierpijn zo een grieperig gevoel, mijn urine is sinds vandaag pas echt DONKER.. schrok er bijna zelf van (in vergelijking met hiervoor). Dus dacht ik laat ik de temp meten. Rectaal was het 37.8!!! En onder me oksel 36.3.. Snap er niet echt veel van.. vanwaar die verschill? en wanneer hoort die hoog te zijn en wanneer laag?
ik denk dat je wat verhoging hebt doordat je wat grieperig bent. je temperatuur stijgt na de eisprong ongever met 0,3 graden. als je zwanger bent, dan blijft je temperatuur hoog. als je ongesteld word, dan zakt je temperatuur weer. bij de 1 al vóór ze ongesteld word, bij de ander wat later. bij mij zakte hij altijd nadat ik ongesteld was. het heeft niet veel zin om nu en dan in je cyclus te meten. alleen als je echt goed bijhoud, kun je er iets zinnigs over zeggen.